author pov
"huh? KORANG BERTUJUH JATUH CINTA KAT AKU? PONTIANAK JATUH CINTA DENGAN MANUSIA? WHAT THE HEAVEN THOO" Aera memandang tujuh pontianak dihadapannya dengan pandangan tak percaya.
"eii budak ni! aku dah cakap jangan bagitahu kan?!" marah Yoongi pada Taehyung.
"habis tu sambil bila nak pendam? sekurang-kurangnya kita bagitahu walaupun dia tak suka atau tak terima dengan cinta kita ni. lega juga kan bila dapat bagitahu? haa." Taehyung menjawab pandai bak ang( ̄∀ ̄)
semua terdeep disitu.
"eeee dah aku tak nak dengar semua ni lagi! ini hanya mimpi ngeri aku! ak- ADOI ASDFGHJKL" Aera tak habis cakap lagi, Jimin telah mencubitnya.
"sakit kan? mimpi ke sekarang ni?" tanya Jimin beria-ria.
"huaaa tak suruh pun dicubit... huaaa real tho...." sekali lagi tangisan Aera kedengaran.
macam biasa, lebih bunyi dari air mata. kau rasa?( ̄∀ ̄)
"aku tak kesah pun kau tak terima cinta aku atau yang lain. tak paksa pun. sebab, tak masuk akal langsung tujuh lelaki suka dekat sorang perempuan. heh" kata Yoongi sambil tersenyum sinis, tak adalah sinis mana cuma lebih kepada smirk.
padahal dalam hati 'HUAAA TERIMALAH CINTAKU WAHAI AERA'
hehe takde la buat fitnah jek ni🤣🤣
timbul rasa bersalah dalam diri Aera.
eh tapi gila ke nak terima cinta tujuh teruna dalam satu masa? ;A;
akhirnya tangisan Aera sudah reda dan tamat. ototnya mulai boleh digerakkan.
Taehyung masih takut akan Aera mengamuk pastu ambil dulang lagi( ̄∀ ̄)
tapi dah tak, Aera dah mulai tenang. tapi hatinya masih berkecamuk.
cuba kau imagine, depan kau ade tujuh pontianak. apa kau rasa? NAK TERKENCING ODEN. tak gitu rasanya?
tapi kalau pontianaknya sem sem laguni, bukan terkencing lagi tapi berdarah hidung pastu siap relakan diri dihisap lagi wkwkwkwk ( ̄∀ ̄)
pastu buat lovebite ii sikit( ̄∀ ̄)
readers: woi kau dah lari tajuk dah ni ;A;
oh maafkan saiye kerana terlalu terbawa-bawa pula(゜▽゜;)
"aku rasa, kalau pada mula korang bagitahu aku, tak adalah aku rasa macam ni sekali" kata Aera sambil menundukkan kepalanya.
"kami minta maaf" kata Jin serba salah.
"tapi, aku macam... was-was lagilah yang korang ni pontianak. ada tak bukti yang kukuh untuk tunjukkan kat aku ke?" Aera memandang wajah satu-satu.
semua sem sem belaka, memang was-was kan?( ̄∀ ̄)
"tengok ni!" Jimin duduk disebelah Aera lalu dia buka mulutnya, ditayang gigi tajamnya itu depan mata Aera.
"HUAAA TAJAMNYA" jerit Aera, dia hampir pengsan melihat taring setajam itu.
"eh mana ada tajam." kata Jimin sambil mencucuk-cucuk taringnya menggunakan lidahnya.
SIYES TAK LUKA DERR(゜▽゜;)
"sekarang, dah percaya?" tanya Jimin.
"umm..." Aera memegang kepala Jimin, ditiliknya betul-betul taring Jimin tu.
yang lain semua cemburu tengok Jimin dapat kena sentuh dengan Aera.
"ummm... taring real... eh ha'ah... real! ada bukti lain lagi tak?" tanya Aera.
YOU ARE READING
7 vampire S1 + S2 ➳ BTS (end)
Vampirosdah tamat dah huehue . AMARAN!! CERITA INI ADA UNSUR UNSUR MENGARUT MINTAK AMPUN. JIKA ADA GENJALA MUNTAH MUNTAH, SAKIT MATA ATAU LOYA. PADAN MUKA. seorang gadis muda yang menulis novel seram telah pun kekeringan idea untuk menulis, jadi dia pergi k...