Author pov
"Haruki, ada orang nak jumpa kau."
Haruki sedang sibuk make up memandang Taeyong.
"siapa?"
"entah. muka dia macam bontot kuali. dia ada kat depan sana."
"kau apa kurangnya." Haruki bangun meninggalkan segala peralatan makeup lalu berjalan menuju tempat yang Taeyong tunjuk.
"eh kau rupanya. sini sini. apa cerita?"
"tempat kerja dia aku dah tahu but orangnya aku tak nampak pun."
Haruki mengangguk faham lalu memberikan upah kepada orang yang dia upah. eh-
"kau boleh pergi." Haruki menghalau makhluk dia baru upah ni lalu meneruskan semula sesi bermakeupnya.
"siapa tu? PA baru ke?" soal Taeyong. kelihatan mukanya nampak cemburu.
"haah PA baru."
Haruki tergelak bila Taeyong terus berjalan meninggalkan dia. merajuk la apalagi.
sedang Haruki mengenakan eyeliner nya, dia berfikir sejenak.
"kenapa tak ada Aera?"
"habis tu dia kerja dekat mana?"
"biar betul.."
itulah ayat ayat yang menghantui kepala otak Haruki sekarang ini.
"Aera, kau kat mana? aku nak sangat jumpa kau." monolognya sehingga tak sedar Taeyong melihatnya aneh.
+
+
+
+
+"ALAMAK HYUNGFF DIA DAH TAHU LAAA AKU DAH CAKAP DIA AKAN BAWA MASALAH PADA KITA" Jungkook dah lembik jalan melayang layang.
aku tak tahu kenapa dia jadi centu (・_・;)
Jin aka penyelesai masalah datang membantu.
"betul ke? kau sabar lah, aku tahu la ape nak buat."
sedang Jin menenangkan Jungkook yang gelabah, dipenjuru rumah ada makhluk yang sedang meneguk air liur tak sudah.
"woi Namjoon, kau janganlah panik sangat. tak terlarat aku nak melayan." jerit Jin pada Namjoon.
mana larat semua dia yang kena sejukkan hati
(╥﹏╥)"entahnya. tengok aku ni, elok je duduk diam diam." kata Jimin dengan angkuhnya ish ish ish.
"memanglah kau elok je sebab kau mana reti selesaikan masalah." bidas Jin geram. tangannya dikepal kepal.
"nak aku korek otak dia?" dengan bersahaja Yoongi berjalan.
lagi lagi Jin jadi fedap.
"kau tak habis habis nak korek otak orang. meh sini aku korek otak kau pulak."
"woi kau tak sedar ke kau sama je dengan dia?" kata Namjoon pedas lantas membuatkan Jin sedar diri.
++++++
you see laaa aku taip ape pun aku tak tahu😭
aku rasa mcm tak bermaya nak menaip babtu lambat publish
maafin saya 🥺💔
YOU ARE READING
7 vampire S1 + S2 ➳ BTS (end)
Ma cà rồngdah tamat dah huehue . AMARAN!! CERITA INI ADA UNSUR UNSUR MENGARUT MINTAK AMPUN. JIKA ADA GENJALA MUNTAH MUNTAH, SAKIT MATA ATAU LOYA. PADAN MUKA. seorang gadis muda yang menulis novel seram telah pun kekeringan idea untuk menulis, jadi dia pergi k...