Author pov
"yang jauh berkirim salam , yang dekat berkunjung kunjungan-"
"ape kejadah kau nyanyi lagu raya pulak"
Jungkook mengusap kepalanya akibat dibaling botol oleh Yoongi tak chill
ya , jarang mamat tu nak bercakap tanpa melempar barang. mari sumpah dia berjemaah.
"biar ah. tak kacau kau pun."
"telinga aku ni kau tak kacau?"
murung Jungkook dibuatnya.
asyik tak menang je.
meh la aku bagi penalti ye bang.
"Jin hyung mana?"
lagi lagi Yoongi berhenti membaca buku, kemudian dia fokus dengan pertanyaan Jungkook.
jangan tertipu gais itu fokus palsu.
"ada nampak muka aku ni macam bontot dia ke yang tahu dia pergi mana."
tawa Jungkook meletus bagaikan gunung berapi.
tetapi berapi lagi hati seorang Min Yoongi.
"WOHAHAHAHAHA TAK BOLEH BAYANGKAN MUKA HYUNG MACAM BONTOT"
Yoongi bersabar nampaknya. kempang kempis juga hidung dia.
"mak aihh kemain kencang gelak, nak gelak ajak aku sekali bro" Jimin datang berlenggang bontot lalu dia join Jungkook gelak.
walaupun belum tahu lawaknya sejenis apa tapi gelak dulu weh pantang mundur.
Yoongi yang tak tahan dengan perangai khazanah dunia dua ekor ni, dia terus menggunakan kuasanya untuk mengejangkan otot kaki masing masing.
"WARGHH"
HAHAHAHA menggelupur atas lantai.
"kasi mampos je, hyung." Taehyung datang pula memberi semangat.
dia menepuk tangannya sambil gelak tak hengat bini kat umah.
"DAHLA TU HYUNG AARGGHH AKU MINTA MAAF" kata maaf Jungkook tak diendahkan langsung.
MAMPOS LO ANYING
"BUNOH JERLA AQUE" Jimin yang menyesal segala galanya terus menggelupur.
+
+
+"dah seminggu aku tunggu nak jumpa Aera, bila dia nak balik?"
tu dia masa genting highland yang ditunggu tunggu telah tiba matilakau.
"Aera masih ada banyak kerja nak dibuat, jadi lagi lama lah dia nak balik." dengan sedaya upaya Hoseok menyakinkan.
walaupun hakikatnya dia nak berterus terang aje.
"bagi aku nombor telefon dia."
HOSEOK PANIK GAIS HOSEOK SEMAKIN PANIK TAK BOLEH BINCANG.
peluh didahinya mula mengetuk pintu dan memberi salam.
"dia jarang guna telefon dia, lebih lebih lagi unknown number memang dia tak layan." alhamdulillah Hoseok pandai menipu berkat ajaran Jimin taraguna.
fiuh Haruki mengangguk faham selepas beberapa minit buat jantung Hoseok lari dari badannya.
"hmm tak apalah. mungkin aku kena tunggu lebih lama. inilah balasan aku tak jumpa dia dari dulu lagi."
Hoseok menjadi serba salah.
++++++
WAZAPPPPP CHINGU KU SEMUAHHH
hari ni aku nak announced yang aku
malas AHAHAHAHSHAHA
YOU ARE READING
7 vampire S1 + S2 ➳ BTS (end)
Vampiredah tamat dah huehue . AMARAN!! CERITA INI ADA UNSUR UNSUR MENGARUT MINTAK AMPUN. JIKA ADA GENJALA MUNTAH MUNTAH, SAKIT MATA ATAU LOYA. PADAN MUKA. seorang gadis muda yang menulis novel seram telah pun kekeringan idea untuk menulis, jadi dia pergi k...