12. She's back

1.6K 98 14
                                    

Dylan

Két nappal később Kaya, Thomas és én kikísértük Lilyt a reptérre.

- Nem semmi hétvége volt! - mosolygott Lily - Egyszer mindenképpen meg kell ismételnünk.

- Számolom a napokat! - kacsintottam rá, mire elröhögte magát.

- Úristen! Majdnem elfelejtettem! - mondta hirtelen, majd elkezdett kotorászni a táskájában, és előhúzott egy tollat meg egy kis füzetet. - Még nem kaptam aláírást! - dugta az orrom alá, mire én elvettem tőle. - Ja, és ha nem lenne gond, tudnál kettőt adni? A legjobb barátnőm letépi a fejem, ha nem viszek neki is. Sőt! adj hármat! A harmadikat elárverezem az osztályban. Ki tudja, ezek az elvetemült osztálytársaim mennyit fizetnének érte! - kérte röhögve, mire három oldalra odafirkantottam a nevem, majd visszaadtam neki a füzetet.

- Parancsolj. - nyújtottam át neki mosolyogva, ő pedig elvette, és a táskájába süllyesztette.

"Utolsó figyelmeztetés a Hollywoodból Londonba tartó repülőgép utasainak" - szólalt meg hirtelen a hangosbemondó, amire mindannyian felkaptuk a fejünket.

- Mennem kell...- mondta Lily, és némi szomorúságot véltem felfedezni a hangjában. Már éppen elindult volna, amikor megállítottam.

- Várj! - szóltam.

- Igen? - fordult vissza kérdő tekintettel. - Miaz?

- Add ide a telefonod! - Kissé összezavarodva, de feloldotta a telefonját, és a kezembe adta, és pedig gyorsan begépeltem a számom, és visszaadtam neki. Amikor meglátta, kikerekedett szemekkel nézett rám. Egy szót sem szólt, csak elrakta e telefonját, és megölelt, majd suttogva annyit mondott: - Kösz Dyl. - majd sarkon fordult, és felszállt a gépre.

________________________________________________________________________________

- Dylan! - Épp hogy beszálltunk volna a kocsiba, amikor valaki utánam kiáltott. Megfordultam, és úgy éreztem, megfordult velem a világ. Britt.

- Mit keresel itt?! - kérdeztem mérgesen. Jelenleg ő volt az utolsó dolog az életemben, amire szükségem volt.

- Dylan, kérlek hallgass meg... Magyarázattal tartozom neked! - könyörgött Britt, de nem érdekelt, hogy mit akar.

- Nem. Te egyedül azzal tartozol nekem, hogy békén hagysz. Megmondtam, hogy soha többé nem akarlak látni, és nem akarok beszélni veled.

- Ez nem igaz! - ellenkezett a lány. - Te nem mondtál semmit! Te csak postásnak használtad Tylert. És én pedig megérdemlek egy normális szakítást! Ez rosszabb, mintha SMS-ben dobtál volna. - puffogott-

- Nem, Britt. Te nem érdemelsz semmit. - néztem egyenesen a szemébe. - És hogy miért Tylerrel üzentem? Nos, ennek egészen egyszerű oka van. Az - mint ahogy az előbb is mondtam -, hogy SOHA TÖBBÉ NEM AKAROK BESZÉLNI VELED! Viszlát! - vágtam az arcába, majd ismét megkíséreltem beülni az autóba, de most sem jártam sikerrel, mert Britt most is feltartott. Megragadta a csuklómat, és maga felé fordított.

- Mit akarsz még Brittany? - Gyűlölte, ha a teljes nevén szólítottam. Mindig felbosszantotta, szóval most éppen kapóra jött.

- Csak azt akarom, hogy hallgass meg. Csak annyit kérek, hogy üljünk be valahová, kettesben, és beszéljük meg. Hallgasd végig az én verziómat is. - kérlelt.

- Az első verziót is éppen elég fájdalmas volt végighallgatni, nem vagyok biztos benne, hogy ebben az esetben ez másképp lenne.

- Dylan... tudom, hogy hibát követtem el, tudom, hogy megbántottalak! De hidd el, könyörgöm, hidd el nekem, ha azt mondom, hogy sajnálom. Nagyon, nagyon sajnálom, és mérhetetlenül megbántam.

Tell Me That You Love MeOnde histórias criam vida. Descubra agora