26. Good to see you

945 80 0
                                    

Dylan

- Komolyan nem hiszem el, hogy megint ugyanitt tartunk... - mondta anya könnyes szemmel, majd megölelt. Aztán pár másodperccel később pedig Julia is csatlakozott. Mikor elhúzódtam tőlük, elbúcsúztam a többiektől is, mivel ezúttal a Teen wolf egész stábja kijött a reptérre, hogy elbúcsúzzunk. 

- Olyan gyorsan felnősz.... - mondta Dylan, tettetett sírással. - Na gyere ide fiam, ölelj meg. -  mondta, és megölelt. 

- Na jól van, Sprayberry, ne buzulj már. - mondtam, mire mindenki elröhögte magát. 

- Így van, mivel azt csak neked szabad, igaz? - kérdezte Cody, gonosz vigyorral a képén. Erre a beszólásra a társaság még nagyobb nevetésben tört ki. 

- Na, menjél, és szerezd vissza a pasid. - mondta Tyler. 

- Így van! - kiáltott Shelley. - És ne aggódj. A rajongók éppen annyira fogják shippelni Dylmast, mint Stereket. - mondta, mire egy újabb nevetéshullám söpört végig a kis csapatunkon. Erre a kijelentésre Tyler és én is a tenyerünkbe temetett fejjel röhögtünk. 

- Nagyon vicces  vagy, Hennig, tényleg. - mondta Tyler. 

- Olyat mondj, amit még nem tudok, Hoechlin. - vágott vissza Shelley. 

- Jól van, srácok, mennem kell. - sóhajtottam, mire mindenki lenyugodott. - Mindjárt indul a gépem. - mondtam, és gyorsan megöleltem mindenkit.

- Kapd el! - mondta Arden nevetve.

- Mindent megteszek. - válaszoltam, majd sarkon fordultam, és elindultam, hogy felszálljak a gépre. Félúton még visszafordultam, és integettem a többieknek, majd a párnámat magamhoz szorítva felszálltam a Hollywoodba tartó gépre. 

_______________________________________

- Dylan! Megérkeztél! Remek! - üdvözölt Wes. - Ugyanabban a hotelban fogsz megszállni, mint legutóbb. A szobád is ugyanaz lesz. - mosolygott. 

- U-ugyanaz? A szobám? - dadogtam. Nem örültem túlságosan a gondolatnak, hogy megint egy szobával Thomas mellett szálljak meg. Mert ha én ugyanazt a szobát kapom, akkor valószínűleg ő is, nem? 

- Nyugi, Dylan. Thomas ezúttal nem a hotelban száll meg. - szólt Wes, mire kicsit megnyugodtam. Ne értsetek félre, nem mintha nem akarnám őt látni. Hiszen már megőrülök, hogy újra láthassam. De tudom, hogy ő valószínűleg gyűlöl, és nem tudnék úgy a szemébe nézni, hogy tudom, mit érez. 

- N-nem? - kérdeztem, a szavak megakadtak a nyelvemen. 

- Nem. Kibérelt egy kis házat a stúdió közelében. Nem mondta el, hogy miért. Így biztosan kényelmesebb. Kaya is így csinálta legutóbb. - magyarázta Wes. Biztosan észrevette rajtam, hogy mennyire ideges lettem. Biztosan miattam. Nem akar látni. Ez az egész miattam van. Minden az én hibám. 

Thomas

*egy nappal korábban*

- Készen vagy már? - kérdeztem a húgomat, a fürdőszoba ajtaján kopogtatva. 

- Egy pillanat! - kiáltott vissza. 

- Siess! El kell érnünk a gépet! - mondtam, majd elsétáltam a fürdőtől. Beléptem a konyhába, ahol anya éppen a laptopján gépelt valamit. Mikor észrevett, azonnal lecsapta a gép fedelét, és felkapta a fejét. 

- Lily mindent elpakolt? - kérdezte, szemében őszinte aggodalom csillogott.

- Igen, anya, szerintem minden megvan. - próbáltam megnyugtatni, de nem sokra mentem vele. Hiszen mégiscsak egy anya, aki most először búcsúzik el hosszabb időre a lányától. Igazából nagyon sajnáltam. Évek óta alig vagyok otthon, mert mindig dolgozom, és mindig máshol. Egyedül Lily maradt neki. Nem tudom, hogy hogyan fog megbirkózni az egyedülléttel.

Tell Me That You Love MeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang