18. I told you: Everything's gonna be okay

1.4K 99 20
                                    

Thomas

Úgy döntöttünk, hogy elmondjuk a többieknek a dolgot. Dylan, Kaya, és én is arra jutottunk, hogy több mint valószínű, hogy elfogadnak minket. Ha meg nem...hát, akkor így jártunk. Szóval küldtem egy körüzenetet az összes stábtagnak, hogy találkozzunk este hatkor a stúdióban, mert van valami, amiről beszélnünk kell. Mindenki visszajelzett, hogy ott lesz. 

Mivel az üzenetet délelőtt tízkor küldtem, és legkésőbb tizenegyig mindenki válaszolt, még rengeteg időnk maradt. Szóval fogtam magam, és átsétáltam a szomszéd szobához. Kopogtam, de nem jött válasz, szóval benyitottam. Dylan éppen abban a pillanatban jött ki a fürdőszobából...félmeztelenül...egy szál törölközővel a derekán. A szemem tágra nyílt, miközben Dylan arcára egy gonosz vigyor ült ki. 

- Na mi a helyzet? - csak nem szellemet láttál? - kérdezte, majd körbenézett a szobában, mintha tényleg azt a bizonyos "szellemet" keresné. Nem válaszoltam, csak nyeltem egy nagyot, mire - ha ez lehetséges - Dylan arcán a vigyor csak még nagyobbra nőtt. - Csak nem tetszik amit látsz? - kérdezte.

- Mi? Nem..vagyis nem úgy értem...de...csak.. vagyis..izé...ahhh... - dadogtam, majd vettem egy nagy levegőt. - Nem tudnál csak egyszerűen felöltözni? - kérdeztem.

- Ó tényleg? Azt akarod, hogy öltözzek fel? - vigyorgott továbbra is. - Őszintén szólva azt hittem, hogy éppen az ellenkezőjét fogod mondani. 

- Dylan! - kiáltottam rá, mire elröhögte magát. 

- Jól van, jól van! - röhögött majd belépett a fürdőszobába. Az ágya felé fordultam, majd hirtelen éreztem, hogy valami puha a fejemnek csapódik hátulról. Megfordultam, és megláttam a földön a törölközőt, ami az előbb még Dylan derekára volt csavarva. 

- Esküszöm, hogy kinyírlak! - nevettem, és ledobtam a törölközőt az ágyra. Dylan kisétált a fürdőszobából -  immár felöltözve -, átölelt, és adott egy gyors csókot.

- Ugyan! - röhögött! - Egy napig sem bírnád nélkülem! - mondta, közbrn pedig a kezeit összekulcsolta a derekam mögött, és egymásnak döntötte a homlokunkat.

- Igazad lehet. - suttogtam, majd egyre közelebb húzódtam hozzá. Mindössze fél centi volt ar arcunk között, az ajkaink már súrolták egymást. Dylan előretolta az arcát, azzal a céllal, hogy megcsókoljon, mire én megragadtam a vállát, megfordítottam, és háttal az ágynak löktem, majd fölé másztam, és megcsókoltam. Dylan ismét a derekam köré fonta a karjait, és olyan közel húzott magához, amilyen közel csak lehet. 

Legördültem róla, majd az a bal oldalamra feküdtem felé fordulva, ő pedig felém. A lábaink összefűződtek, Dylan karja egyetlen másodpercre sem engedte el a derekam.

- Szeretlek. - suttogta. Nem mondtam semmit, csak közelebb húzódtam, és újra megcsókoltam. 

- Én is téged. - válaszoltam, miután elhúzódtam. Észrevettem, hogy Dylan kissé elpirult, és mintha ideges lett volna. Biztos a többiek miatt. - Izgulsz? - kérdeztem, továbbra is suttogva. 

- Á, nem, dehogy. - válaszolt, mire egy amolyan "most komolyan?..." fejet vágtam. - Na jó, igen, talán egy kicsit, mert hát... mi lesz ha...

- Semmi "ha", Dylan. - szakítottam félbe. - Örülni fognak nekünk. Minden rendben lesz, oké? - nyugtattam, és gyengéden megsikítottam a bal karját. Dylan csak bólintott, majd szorosan átölelt, fejét a mellkasomba fúrva. Pár perccel később már mindketten aludtunk...

Kaya

Már háromnegyed hat van, ez a két szerencsétlen meg még nincsen sehol. Már mindkettejüket hússzor hívtam, de egyikőjük sem vette fel a telefont. Ebből azt a következtetést vontam le, hogy valószínűleg együtt vannak. Szóval Thomas szobája felé vettem az irányt, de amikor benyitottam, az egész üres volt. Akkor irány Dylanhez. A a szobája előtt megálltam, és az ajtóra tapasztottam a fülem, hogy meggyőződjek róla, semmi olyat nem szakítok félbe, amit nem kellene... de nem hallottam semmit, szóval benyitottam. Dylan és Thomas egymásba gabalyodva aludtak az ágyon, és olyan látványt nyújtottak, amilyen aranyosan még életemben nem láttam. Mielőtt még felébresztettem volna őket, lőttem róluk egy képet. Egyszer még hálásak lesznek érte. Például amikor majd az esküvői videójukhoz kell képeket keresni. ( :)))) )

Tell Me That You Love MeOnde histórias criam vida. Descubra agora