Dramione

3.2K 53 6
                                    

CZYTASZ=KOMENTUJESZ/GWIAZDKUJESZ 




6 lat 


- Babciu już wiem!- Zawołała 6-letnia Hermiona wbiegając do kuchni. Miała na sobie białą piżamę w różowe paski i włochate kapcie. 

- Co wiesz aniołku?- Starsza kobieta wiedziała, że zaraz dowie się czegoś co zostanie ich tajemnicą. Zresztą jak zawsze. 

- Wiem kto będzie moim mężem.- Hermiona uśmiechnęła się szeroko i wyjęła z lodówki jogurt pitny. 

- Mionuś ale dokładnie wiesz kto to?- Kobieta obserwowała wnuczkę, uśmiechając się delikatnie. 

- Nie. Ale wiem, że będzie wredny.- Dziewczynka chciała coś jeszcze dopowiedzieć, ale usłyszała dźwięk samochodu. Pisnęła i wybiegła z kuchni z krzykiem. 

- Tatuś!.. 



11 lat 



- Babciu już wiem gdzie go spotkam.- Hermiona poprawiła sukienkę siadając na trawie. Zerwała kilka kwiatków rosnących obok i zaczęła pleść z nich wianek. A raczej taki miał być zamiar. 

- Tak aniołku? 

- W tej magicznej szkole.- Hermiona popatrzyła kątem oka na babcie, siedzącą na huśtawce. 

- Zawsze wiedziałam, że jesteś wyjątkowa. On też musi być.- Kobieta uśmiechnęła się, nie odrywając się od szycia. 

- Zaczyna mi się śnic... 

- To dobrze aniołku. 

- Wiem, ale... 

- Ale? 

- Boję się, bo te sny nie są fajne. 

- Pamiętaj, że musisz na to pozwolić. 

- Wiem. Los sam się wydarzy i nie wolno w niego ingerować.- Hermiona pokiwała głową, wzdychając cicho. 

- Jesteś bardzo mądrą dziewczynką.- Hermiona uśmiechnęła się, nie odpowiadając już. Za to skupiła się na pleceniu kwiatków. 



15 lat 



- Jak go nie zabije to będzie dobrze.- Westchnęła Hermiona, leżąc na swoim łóżku. Była przerwa świąteczna, a ona spędzała ją w domu. Cieszyła się, że spędzi czas z rodziną i że odpocznie od NIEGO. Chociaż też już tęskniła za szkołą i swoimi przyjaciółmi. 

- Dalej ci się śni?- Zapytała starsza kobieta, siedząc w fotelu pod oknem. 

- Cały czas.- Wyszeptała Hermiona, kiwając głową. 

- A więc nie zabijesz aniołku. 

- Jeszcze... 



18 lat 



- Czemu płaczesz aniołku?- Kobieta weszła do salonu, widząc swoją wnuczkę skuloną na kanapie i płaczącą. 

- Bo ja nie chce by on był moim mężem. Jest zimny, nieczuły, zamknięty w sobie, mało kto go lubi i kogo on lubi, cały czas robi mi na złość i rani mnie bez przerwy. 

- A dalej cię do niego ciągnie? 

- Z każdym dniem bardziej... 

- Pozwól by los się sam wypełnił. 

- Nie mam wyjścia.- Wyszeptała Hermiona, zanosząc się płaczem. 



22 lata 



- Pięknie wyglądasz aniołku.- Kobieta uśmiechnęła się, patrząc na Hermionę w białej sukni ślubnej. Była na kształt syreny z długim trenem, delikatna z małymi kryształkami. 

- Dziękuję babciu.- Hermiona przeglądała się w lustrze, poprawiając co chwila swoje włosy. 

- I jednak zostaniesz jego żoną. 

- Nie wiem jakim cudem... 

- Mówiłam, los sam się wypełni. 



27 lat 



- Jest piękna.- Wyszeptała starsza kobieta, pochylając się nad kołyską, w której spała jej trzymiesięczna prawnuczka.- Jean przypomina mi twojego męża. 

- Scor też.- Hermiona poprawiła kołdrę, która zsunęła się z jej dwuletniego synka. Przykryła go szczelnie i pocałowała delikatnie w czoło. 

- Kolejne będzie twoją kopią. 

- Mam nadzieję.- Hermiona uśmiechnęła się, patrząc w stronę babci. Nie usłyszała jak jej mąż wchodzi do pokoju. Dopiero gdy ją przytulił, zauważyła jego obecność. 

- Jaką nadzieję? 

- Że kolejne dziecko będzie podobne do mnie. 

- Rozmawiałaś z babcią? 

- Tak. 

- Żałuję, że jej nie poznałem. Chciałabym jej podziękować. 

- Ona wszystko wie. Zna ciebie i dzieci. 

- Oby tak było. 

- Kocham Cię Draco. 

- Ja ciebie też aniele mój.- Draco uśmiechnął się i pocałował delikatnie Hermionę. Oboje nie wiedzieli, że przygląda im się starsza kobieta, zapinając płaszcz. Od jej śmierci była aniołem stróżem Hermiony, a teraz miała jeszcze do pilnowania jej rodzinę. Kochała swoją wnuczkę i była tylko szczęśliwsza widząc jej szczęście. 







------------------------------------------------------------------------------------------

Dawno nic nie było :') 

Jak dokończę miniaturki to dodam bo mam 2 


Dobranoc/Dzień dobry <3 


M. <3 

ONE SHOTYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz