7. Bölüm

1.3K 66 5
                                    

11 Ekim 2017 08:15
Yazardan;
Ramazan, Cengiz'in gelmesini beklemiş fakat uyuya kalmıştı. Adamı Mustafa telaşla onu uyandırdı.

"Abi, Cengiz Abi yakalanmış." "Kime?" "Polislere."

Ramazan gözlerini ovuşturdu. "Kimin ekibi yakalamış?" "Yakup Amir'in ekibi yakalamış."

Ramazan "Allah kahretsin!" diye bağırdı.

Gamze salona girmişti.

Ramazan "şimdi faka bastık" diye düşündü. Ne söyleyeceğini bilemiyordu.

Gamze telaşla "Cengiz'e bir şey mi oldu?" diye sordu. Çok korkmuş, endişelenmişti.

"Yok bir şey yenge, ne olacak sanki?" Ramazan zoraki bir şekilde sırıtmıştı.

"Bana yalan söylemeye kalkma Ramazan. Yalan söyleyemediğini, söyleyince kulaklarının kızardığını herkes biliyor."

Ramazan derin bir of çekti ve Gamze'yi kolundan tuttu. Sözlerini tartmaya çalıştı.

"Tamam yenge. Gel şöyle otur sen. Ben her şeyi anlatacağım."

Gamze kendine söyleneni yaptı ve koltuğa oturdu.

"Kardaşımı hapse atmışlar yenge!" Gamze "ne?" diye bağırdı.

"Öyle işte yenge. Hapse atmışlar Kardaşımı." "Kurtarmak için bir plan'ın var mı?" "Yakup Amir'in ekibi almış içeriye. Yani onu sadece mahkemede kurtarabiliriz."
"Mahkeme ne zaman?"

Ramazan, Gamzenin elini tuttu. "Yengem benim, fevri ve sabırsız davranma. Zamanı gelecek, merak etme."

Gamze "tamam." dedi ve ayağa kalktı. Gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı.

"Ben bir elimi yüzümü yıkayayım" diyerek lavobo'ya gitti.

Mustafa, Ramazan'ın yanına gitti ve geminin İzmir limanına yanaştığını söyledi.

Ramazan yorgun bir şekilde arkasına yaslandı.

"Bana en iyi üç keskin nişancımızı bul!" diye emir verdi.

Mustafa "emredersin abi!" diyerek çıktı.

Bir saat sonra yanında üç adamla geri geldi. Üçü de güçlü kuvvetliydi. İşinde mahir olduğu belli oluyordu.

"Bu gün burada duracaksınız, yarın ki emrimi bekleyeceksiniz, tamam mı?"

Hepsi hep bir ağızdan "anlaşıldı patron!" dedi.

"Şimdi, Mustafa size odalarınızı göstersin."

"Mustafa "tamam abi." dedi ve salondan çıktılar.

Ramazan da televizyonu açtı.

Cengizden;
Uyanıp gözlerimi açtığımda Yakup Amiri karşımda gördüm.

"Gözün aydın. Yarın mahkemeye sevk ediliyormuşsun. Emin ol ki cezaevi buradan iyi." "Tahmin edebiliyorum Amirim. Fakat cezaevine gireceğimi pek tahmin etmiyorum. Hakim suçsuz olduğumu anlayacaktır."

Yakup Amir hiç bir şey söylemeden sırıtıp gitti.

12 Ekim 2017 09:00
Yazardan;
Cengizi mahkemeye getirmişlerdi. Misafirler arasında Ramazan, Sıla ve Gamze de vardı.

Avukatlar savunmasını yaptı.

Hakim salonu susturdu ve zafer edâsıyla gülümsedi.

"Karar: Cengiz Doruk'un kasıtlı adam öldürmekten on beş yıl üç ay hapsine karar verilmiştir."

Yükseliş "İki Yıl" (+18) (Tamamlandı, Düzenlenecek.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin