21. Bölüm

506 36 1
                                    

16 Haziran 2018 10:00
Gamze gülümseyen yüzüyle beni uyandırdı.

O gülünce bütün dertlerimi, sıkıntılarımı unutuyordum.

"Ne oldu?" diye sordum.

"Arda seninle görüşmek istiyor. Acilmiş." "Tamam gelsin, konuşalım." "Bu halde mi?"

Üzerimde sadece boxer olduğunu fark ettim.

"Pantolonum nerede?"

Uzanıp pantolonumu aldı ve bana verdi.

Hemen giydim ve odadan çıktım.

"Ne oldu Arda?" "Ramazan Abinin odasındaki emanetleri yok abi." "Nasıl yok, Mustafa nerede?" "Mustafa da kayıp abi." "O almış olabilir mi?" "O almışsa sana isyan edip başa geçmek isteyecektir abi." "Hemen bana Mustafa'yı bul!"

Arda "tamam abi." diyerek gitti.

Ben de oda'ya tekrar girdim ve temiz gömlek ile ceket giydim. Tabancamı belime taktım. Tesbihimi elime aldım ve Ramazan'ın yüzüğünü taktım.
Gamze'yi alnından öptüm ve çalışma odasına gittim.

Arda odama girdi ve Mustafa'nın en son Subonun mekanına giderken görüldüğünü söyledi.

"Hemen adamları topla!" dedim.

Arda da koşarak gitti. Adamları topladı ve Subonun mekanına gittik.

Kar maskelerini taktık ve içeriye daldık.

İçeride ses seda yoktu. "Tuzak olabilir." diye uyardım.

Her yeri aradık fakat bulamadık. Çok sessiz davranıyorduk. Son bakmadığımız yer çalışma odasıydı.

Hemen oraya girdiğimizde Mustafa baş köşede oturuyor, Bonner ise yerde sırt üstü yatıyordu.

Döndürdüğümde iki göğsünden vurulduğunu gördüm.

"Racon'un gereğini yaptım ve Ramazan'ın intikamını aldım. Onun yerine geçmesi gereken benim." "Haddini bil Mustafa. Senin yerin benim altım." "Bu durum ben Bonner'ı öldürünce değişti."

Mustafa sırıtıyordu. Yüzüne bir yumruk patlattım ve sırıtan yüzünü bozdum. Tabancamı ona doğrulttum.

O da aynı şekilde bana doğrultmadan önce ateş ettim. Kurşun avcunun içinden çıkmıştı.

"Yakalayın şunu!" diye emir verdim ve bu seferde baş köşeye ben geçtim.

Ayaklarımı masaya uzattım ve Ramazan'ın yüzüğünü elimde gezdirmeye başladım.

"Sana bir teklifim var."

Mustafa önümde diz çöküyordu. Tam da istediğim gibi.

"Neymiş teklifin?" "Oylama yapacağız. Kim kazanırsa Ramazan'ın emanetlerini alıp onun yerine geçecek." "Tüm adamlarımız mı olacak?" "Evet. İki gün sonra Ramazan'ın çalışma odasına gelip bir kağıda ikimzden birinin ismini yazacaklar ve sandığa oyunu atacaklar."

Mustafa sırıtarak "tamam." dedi ve emanetleri masanın üzerine koydu.

"Bırakın gitsin " dedim.

Benimkilerde emrime uydular.

Eve gitik ve teker teker bizim adamlarla konuştum.

O haine bir oy bile aldırtmak istemiyordum. Seçime kadar bunun için çalıştım.

18 Haziran 2018 10:00
Sabah kahvaltısından sonra ilk oyu ben kullandım.

Mustafa pezevengi de benden sonra kullandı.

Yükseliş "İki Yıl" (+18) (Tamamlandı, Düzenlenecek.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin