6 Temmuz 2018 15:15
"Ne yapacağız abi?" "En güvendiğin iki adamını yerleştir hastaneye. Benden haber beklesinler!"Halil "tamam abi." dedi ve odadan çıktı.
Dory ve Robert yanıma geldi.
Dory "ne oldu?" diye sordu.
"Şu orospu çocuğu Denis yaşıyormuş ama çolak kalacak."
"İntikamını almak isteyecektir."
"Bu yüzden o şerefsiz bu gün ölecek Dory!" diye fısıldadım.
"Nasıl yapacaksın?" "Doktor zehir verecek bizimkilere. Onlar da hemşire kılığında zehiri kana enjekte edecekler."
Dory gülümseyerek "güzel plan." dedi.
"Yüzmeye devam edelim mi?"
"Olur." dediler ve tekrar havuza girdik.
Yazardan;
Camelia uyanmış ve Denis'in odasına girmişti. Elini tuttu ve göz yaşı dökmeye başladı. Bir tane sigara yaktı ve odaya Doktor girdi.Denis gözlerini yavaşça açtı ve Camelia'yı gördü. Gülümseyerek "onun cezası yok mu?" dedi.
Camelia sevinçle Denis'e sarıldı.
"Bir şey olmaz, öderiz." "Versene bir duöan çekeyim."
Doktor gülerek "bu imkansız!" diye karşılık verdi.
Denis, dudaklarını Camelia'nın dudaklarına kilitledi. Ellerini saçlarında gezdirdi.
Hemşire odaya girdi ve kana ilaç karıştırdı.
Denis kendini geriye doğru çekti.
"Dışarı çık Doktor! Sevgilimle önemli bir şey konuşacağım."Doktor "tabi ki." dedi ve hemşire ile birlikte odadan çıktı.
"Bizimkilere söyle buraya gelsinler! Kıyamet kopuyor haberleri yok."
"Tamam hayatım. Yeterki sen iyi ol. İntikamımızı alacağız!" "Şu Doktora da söyle, protez kol takılsın!" "Merak etme, bütün her şeyleri halledeceğim ben."Camelia çantasından bir tane Baretta çıkardı ve Denis'in yastığının altına koydu.
"Sen kendine dikkat et. Ben adamları toplayıp geliyorum." "Senin tabancan var mı ki?"
Cemalia "var." dedi ve kapı çaldı.
Denis "gel." diye seslendi ve içeriye altı koruma girdi. Başını önüne eğmişlerdi.
"Affet patron. Çok geç haberimiz oldu. Mekanları da boş bırakamadık. Bu yüzdende sadece on kişi gelebildik."
Camelia kaşlarını çatıp korumalara baktı.
Camelia'nın tersine Denis gülümsemeye başladı.
"Siz mekanları boş bırakmayın ama Cengiz Doruğa cevabı verin!"
Korumalar koro halinde "anlaşıldı patron." diye yüksek sesle cevap verdiler.
"Tama şimdi sadece iki kişi burada kalsın. Gerisi mekan basmaya gitsin. Boris, her şey sana emanet!"
Boris kafasını kaldırdı ve Denis'e baktı. Gülümseyerek "tamam." dedi.
İki kişiyi kapıda nöbetçi olarak bıraktı ve geri kalanıyla birlikte hastaneden çıktı.6 Temmuz 2018 17:00
Cengizden;
Havuzda biraz yüdükten ve güneşlendikten sonra içeriye girmiştik. Hepimiz birer sigara yaktık ve televizyondan internete bağlandık.Harry Potter ve Felsefe taşını izleyecektik. Çok eski bir film olmasına rağmen vazgeçemiyorduk.
Ezgi'ye seslendim ve hemen geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yükseliş "İki Yıl" (+18) (Tamamlandı, Düzenlenecek.)
AksiyonBen Cengiz Doruk. 180 cm boyunda, kumral saçlı, mavi gözlü, 85 kiloyum. Güçlü bir Mafya Babasına çalışıyorum. Patronumun adı Ramazan Aynaoğlu ve onun için herşeyi yaparım. Âdeta kardeşim gibi severim. O da beni kardeşi gibi sever. İkimiz de birbirim...