41. Bölüm

385 18 0
                                    

8 Temmuz 2018 21:00
Balo başlamıştı ve Gamze merdivenlerden salına salına yanıma geldi.

Çok güzel olmuştu. Diz kapağına kadar inen kırmızı bir elbise giymişti. Eski İngiliz leydilerine benzemişti. Saçını da dalgalandırmış, nefesleri kesiyordu.

Büyük kabadayıların arasında bunu yapmamam gerektiğini biliyordum ama dayanamadım. Önünde diz çöktüm, elini öptüm. Cebimden beştaş çıkardım ve sol elindeki işaret parmağına taktım. Sonra da ayağa kalktım.

Dans için bir müzik çalınmaya başlandı. Gamze'yi tuttum ve dans pistine çıkardım. Elini tuttum ve dans etmeye başladık.

Robert da Dory'i dansa kaldırmıştı.

Dansımızı bitirdik ve tekrar yerimize geçtik.

Şampanyamdan bir yudum aldım. Sonra da bir sigara yaktım.

Ahmet abi yanıma geldi ve güldü.

"Her şey yolunda mı yiğidim?"

Tebessüm ettim ve kulağına eğildim.

Şaka yollu "Her şey yolunda da abi, sen burada birini vurmazsın değil mi?" diye sordum.

Bu sorumun üzerine Ahmet abi bir kahkaha patlattı.

Onun bu kahkahasından sonra ben de bir kahkaha attım.

"Bu sefer sadece organizatörüm, telaşlanma."

Gülümseyerek sigaramdan bir yudum daha çektim. "Tamam." dedim ve şampanyamdan da bir yudum aldım.

Sonra konuşmam için kurulan kürsüye çıktım.

"Hepinize geldiğiniz için teşekkür ederim!" diyerek söze başladım. Şampanyamdan bir yudum daha aldım.

"Sevgili dostlarım! Bu balo ortaklığımız için çok önemlidir. Düşmanlarımıza karşı beraber savaşacağız. Ne yapacağımızı konuşmak için sizleri salona davet ediyorum. Aile yakınlarımız burada bizi bekliyip, sohbet edip kaynaşsınlar!"

Kürsüden indim ve salona geçtim.

Koluklar kaldırılmış ve sandalyeler konulmuştu. Baş sandalyeye oturdum ve ortaklarımı beklemeye başladım.

İlk önce Robert ve Dory geldiler ve yan yana iki sandalye'ye oturdular. Onların karşısına da Cheng Wu ve Feyyaz abi oturdu. Feyyaz abinin yanına da ikizleri Halil ve Hamid.

En son gelenlerde İvan ve Camelia olmuştu. Onlarda Halil ve Hamid'in yanına oturlar.

"Bundan sonra beraber hareket edeceğiz. Birbirimizden habersiz hareket etmeyeceğiz ve sonsuza kadar dost kalacağız. Bunun için bu konseyi kurmaya karar verdim."

Konuşmamı bitirdim ve dostlarıma baktım. Herkes memmun olmuş görünüyordu.

Feyyaz abi "bu çok yerinde bir karar." dedi. Diğerleri de Feyyaz abi'ye katıldıklarını belirtti.

"O zaman konseyimize ilk problem ile başlıyorum. Amerikanlar bize ihanet etti. Sizlere Ruslarla yakınlaşmalı mıyız diye soruyorum. Ruslarla yakınlaşmamızı isteyen elini kaldırsın."

Cheng Wu elini kaldırdı. Sonrasında da herkes kaldırdı.

Gülümseyerek "karar kabul edilmiştir." dedim.

Feyyaz abi elini kaldırarak söz hakkını aldı.

"Amerikanlar bize ihanet etmiştir. Bunun bir cezası olmalı."

Bunu duyunca birden sırıtmaya başladım.

"Benjamin George ihanetin bedelini ilk ödeyen kişi oldu. Kafese kapatılarak denizin dibi boylamıştır. Devamı da gelecektir."

Yükseliş "İki Yıl" (+18) (Tamamlandı, Düzenlenecek.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin