23. Bölüm

464 32 0
                                    

19 Haziran 2018 20:00
Gamze ve Sıla ile birlikte biraz dışarıda vakit geçirip tekrar eve gelmiştik.

Çalışma odasına gittim ve Arda'yı çağırdım.

"Buyur abi!" "Akandonun mekanlarına saldırı düzenlemeyi düşünüyorum. Ne dersin?" "Çok isabetli bir karar verirsin abi."

"Mekanlarını ezbere biliyor musun?" "Evet abi ama sadece üç mekanını toparlayabildi." "Yani burada sadece üç mekanı var." "Evet abi."

Gülümseyerek "tamam, adamları topla." dedim.

Arda "emredersin patron!" diyerek odadan çıktı.

Ben de Ramazan'ın emanetlerini aldım ve odadan çıktım. Çocukların toplanacağı bahçeye gittim.

Çocuklar toplanmış ve beni bekliyorlardı. Hepsinin ellerinde silahları vardı. Arda bana da bir tane Ak47 getirdi.

Arabalara bindik ve Akandonun ilk mekanına gittik.

Burası kumar için kurulmuş küçük bir gece kondu eviydi.

Duvarın arkasından evin bahçesine bir el bombası fırlattım ve patlar patlamaz içeriye daldık.

Yere yattım ve pencerelere ateş ettim.

Her yer cam kırıkları ve kanla dolmuş, perdeler yırtılmıştı.

Ayağa kalktım. Evde herkes ölmüş gibi gözüküyordu.

Birden bacağımda bir sızı hissettim ve tekrar kurşun sesleri birbirine karıştı.

Bacağımı tutarak tek elimle ateş ettim ve son kalan piçi de öldürdüm.

Şarjörümü değiştirdiğim anda Arda yanıma koştu.

"İyi misin patron?"

Tebessüm ettim. "Ufak bir sıyrık, yok bir şeyim."

Kravatımı çıkardım ve yaralı bacağıma sardım. Ayağa kalktım ve evden çıktık. Bir tane sigara yaktık. Sigaramız bitince arabalara bindik.

Akandonun ikinci mekanına gittik.
İkinci mekan bir bardı.

"Herkesin tabancası var mı?" diye sordum.

Herkes de "var" dedi.

"O zaman kapıdaki korumaları sessizce indireceğiz ve içeriye sızacağız."

Bizimkiler "tamam abi." dediler.

İki el ateş ettim ve kapıdaki iki koruma yere yığıldı. İkisini de kafasından vurmuştum.

Başka kimseler gelmeden hemen iki cesedi de sakladık.

İçeri girdiğimizde korumaları saydım. Görebildiğim kadar yirmi beş koruma vardı.

"Herkes dağılsın! Benim ateşimle başlayacağız!"

Adamlar "tamam abi." dedi ve bar'a dağıldılar.

Arda ile biz de bar'a oturup iki bira söyledik.

"Biraz da flakka ister misin abi?" "Anlamadım?"

Aslında ne demek istediğini anlamıştım.

Barmen elindeki tozu gösterdi.
"Bunlar kafanı biradan daha güzel yapar abi."

"Yok, bize bira yeter." dedim ve barmen biraları getirdi.

Bir yudum aldım ve arkaya frılatıp tabancamı çıkardım. Barmen'in kafasını dağıttım ve ardından kurşun sesleri tüm barı kapladı.

Yükseliş "İki Yıl" (+18) (Tamamlandı, Düzenlenecek.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin