11. Bölüm

947 55 4
                                    

16 Ekim 2017 07:00
Akşamleyin Emrah pezevengi yüzünden moralimiz biraz bozulsa da yemeğimizi yemiştik. Tekrar eve dönmüş ve odalarımıza geçip uyumuştuk.

Ben erken uyanmış ve televizyondan sabah haberlerine bakıyordum.

Mustafa yanıma geldi ve "gemi Mersin de." dedi.

Tebessüm ettim ve televizyonu kapattım. "Uyanınca haber veririm." dedim.

Mustafa "tamam abi." dedi ve salondan çıktı.

Ben de mutfağa gittim ve bir bardak su içtim. Arkamdan sarılan Gamze'yi hissedince gülümseyerek ellerini öptüm. Arkamı döndüm ve ona sarılarak buz dolabına itekledim. Dudaklarına kilitlendim. Tam bu sırada Sıla mutfağa girdi ve alaycı bir tavır takındı.

"Ne yapacaksanız, odanızda yapın çifte kumrular!"

Sılanın sesini duyar duymaz geri çekildim.

"Bir şey yapmadık ki yenge." "Gel de külahıma anlat bunu. Benim gözüm kör mü sanıyorsun? Hem Gamze'yi mutfakta öp. Hem debir şey yapmadık ki de!"

Sıla bir kahkaha attı ve mutfaktan çıktı.

Gamzeyle birlikte tekrar odamıza gittik.

Bebeklere baktım mışıl mışıl uyuyorlardı.

Gamze beni itekledi ve yatağa düştüm. Geri kalkamadan üzerime çıktı. Üzerime çıkar çıkmaz da kapı çaldı.

"Hay şansımı sikeyim!" dedim.

Hemen ayağa kalktık ve kapıyı açtım.

"Efendim Ramazan?" "Subo malların yarısını satmış bile."

Sırıttım ve Gamze'yi belinden kavradım.

"Bu güzel haber uğruna güzel bir kahvaltı yapalım."

Ramazan "tamam." dedi ve salona indik.

Hizmetçiler kahvaltıyı hazırladı. Kahvaltımızı yaptık ve sofradan kalktık. Salonda sıkıntıdan tesbih çekmeye başladım.

Neyse ki sıkıntımı geçirebilecek bir olay oldu.

Ramazan "Rent A Car için dükkan bakmaya gideceğim. Sende gelecen mi?" diye sordu.

"Sıkıntıdan patlamaktan iyidir!" diyerek ayağa kalktım ve adamları toplayarak çıktık.

Satın alacağımız dükkan'ın önüne geldik ve dükkan sahibi ile el sıkıştık.

"Güzel yermiş ama şu camları kaldırıp duvar öreceğiz. Sadece garajı kullanacağız bir de dükkan'ın önünü."

Bunu duyunca "neden" diye sordum.

O da "orası ben de kalsın." dedi ve parayı istedi. Ona parayı verdim.

Çantayı açtı ve içindeki paraları sayması için dükkan sahibine verdi. Sayma işlemi bitince çantayı kapattı ve ona verdi.

"O zaman noter işlemlerini yapalım."

Ramazan "tabi ki." dedi ve yanına üç adam alarak notere gittiler.

Biz de dükkanda kaldık. İçeriye geçtim ve tesbihimi çekerek oturdum.

Dükkan'ın önünde Mercedes marka iki araba durdu. İçinden sekiz silahlı adam indi ve ateş etti.

Hemen siper aldık ve "ateş etmeyin" diye bağırdım.

Telefonumu çıkardım ve 155'i aradım. Olayı anlattım ve acil geleceklerini söylediler.

Yükseliş "İki Yıl" (+18) (Tamamlandı, Düzenlenecek.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin