Bölüm 23

107 7 6
                                    

***Oy verip yorum yaparsanız sevinirim. Birlikte büyüyelim...***

 Hızla yerimden fırladım ve koşarak izleme odasına gittim. Luka benim bilgisayarımda oturmuş bir şeylere bakıyordu. Neye baktığını görmek için usulca arkasından ekrana baktığımda verileri sildiğini gördüm. Bir anda kafamdan aşağıya kaynar sular döküldü adeta. Resmen hainlik yapıyordu. Kolundan tuttuğum gibi merdiven boşluğuna sürükledim.

"ne yaptığını sanıyorsun sen?" diye haykırdı.

"asıl sen ne yaptığını sanıyorsun... verileri silerek ne halt ettiğini sanıyorsun" kükrediğimi hissettim resmen.

Çok şaşırmış görünüyordu ve susması cevap aradığının bir göstergesiydi. Bu sessizliği beni daha kızdırıyordu. "Cevap versene"

"Nora cevapları bulduğunu biliyorum... Ama bunu yapmaman lazım. Bırak insanlık yok olsun." Gözlerinin dolduğunu hissettim. "Ben bu gemilerin yapılışına da çok karşı çıktım ama işe yaramadı... İnsanlığın yok olması lazım"

"Neden Luka neden?" sesindeki hüznü fark edince biraz yumuşadığımı fark ettim. Sebebini öğrenmem lazımdı.

"Neden mi? Dışarıda olanlar kurtulamayacak diye mi bu şekilde sanıyorsun. Nora gördün biliyorum. Bir canlı başka birine zarar vermemeli ama Dünya böyle değil... İnsanlık yok olursa evren büyük bir pislikten temizlenecek... Ölümler, cinayetler, hırsızlıklar, tecavüzler... Hepsi bitecekti... Ama gemilerle evrene yayıldık."

Düşünme tarzı mantıklıydı aslında. Dış Dünya çok korkunçtu. Ama insalığın yok olması buna son verecek miydi? Gördük bir çok uygarlık var. Prlin in dediğine göre birçok kötü uygarlık var.

"Luka... Beni dinle iyilik olduğu kadar kötülükte olmalı... Bu evrenin kuralı. Kötülüğü engelleyemezsin. Ama karşı koyabilirsin. Kötülüğü iyilik iyilikle yenebilirsin."

"Hiç sanmıyorum Nora... Burada bile hırsı için yapılanları gördüm."

"Sen olanları çözdün öyle değil mi?"

Onaylarcasına kafasını salladı. "Belki birazını" Gözlerindeki pişmanlığı görebiliyordum.

"O zaman bırak da ben bakayım... Zihnim nedense bu tip şeylere çalışıyor"

Yüzündeki gülümsemeyi gördüğüme sevindim. Bu onayladığının göstergesiydi. "benim bilgisayarıma oturmalısın o zaman"

"Tamam" dedim ve birlikte geri döndük.

Aiden ve Mika beni arıyordu belli ki. Yanımda Luka'yı görünce Aiden'in suratı anında düşmüştü. Olanları bilse kıskanmayacağına eminim. Gülümseyip direk Luka'nın bilgisayarına oturdum.

Tam tahmin ettiğim gibiydi her şey. Güneş adeta Dünya'yı korumaya çalışıyordu. Bütün Güneşten gelen dalgalar Dünya'nın yörüngesine ve tek bir noktasına geliyordu. O noktada bir şeyler olmalıydı. Mika'nın rüyasında gördüğü kişiler orada olmalıydı.

Dönüp Mika'ya baktığımda çoktan zihnimi okumuş olmalıydı. Ortalıktan kaybolmuştu. Aiden ise şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.

"Sen nasıl bir şeysin?" dedi Aiden hayretle. "Bunca zaman kimsenin çözemediğini şeyi çözdün" Bakışları beni her zamanki gibi etkiliyordu. "Beni her zamanki gibi etkiliyorsun"

"Yapma Aiden..." utandığımı fark etmesi ve devam etmemem için gözlerinin içine bakıyordum adeta.

Gözlerimi bir an için kapattım ve açtığımda olduğumuz yerde değildik. Prlin bizi yanına almış olmalıydı. Çok bitkin görünüyordu.

"Aferin Nora aferin kızım... Tahmin ettiğimden daha zekisin"

Mika korkmuş gözlerle bana bakıyordu. Yanlış olan bir şey vardı. Mutlu olmaları gerekirken neden üzülüyorlardı. Çözüme bir adım daha yaklaşmıştık.

"Ne yazık ki artık geri dönme zamanınız geldi. Bundan sonra ne gerekiyorsa biz yapıcaz."

"Hayır" dedim "Buradan Dünya kurtulana kadar gitmek istemiyorum"

"Nora bundan sonrası daha tehlikeli bir durum alacak" Mika'nın sesi çok tedirgin geliyordu.

"Sizi yalnız bırakmayacağım... Biliyorum çok yaklaştık"

Bu kadar tedirgin görünmeleri beni iyice sinirlendiriyordu. Yanlış olan bir şeyler olduğu ortadaydı.

"Nora" dedi Prlin ve yanıma yaklaştı "Zamanım azalıyor... Bir an önce Paliar'a dönmen ve eğitimine devam etmen lazım"

"Ne olur bırak burada kalayım Prlin" sesim adeta titriyordu. Mika'ya bir şey gelmesinden korkuyordum ama neden bu derece etkilendiğime de anlam veremiyordum. Bir şekilde buraya bağlanmıştım adeta.

Paliar daha güzel bir gezegendi belki ama buraya nedense bağlandım. Onca kötülüğü görmeme rağmen geçmişimin geldiği bu yere bağlanmıştım. Kötülük düzeltilebilirdi. Hepimiz bu Dünya'dan çıkmıştık. Gemilerde neden bunca suç işlenmiyor. Demek ki bir çözüm yolu var...

***Oy verip yorum yaparsanız sevinirim. Birlikte büyüyelim...***

NOT: Yeni Dünya yakında bitecek. Yeni bir hikayeye başlamak istiyorum. Bana Türkçe olacak şekilde isim önerisi verebilir misiniz?

Yeni DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin