Bölüm 10

252 21 0
                                    

***Oy verip yorum yaparsanız sevinirim. Birlikte büyüyelim...***

"Hayır" diye haykırdığımı hatırlıyorum. Sonrası ile büyük bir boşluk.

Gözlerimi açtım. Bütün bu olanlar rüya mıydı? İçimde anlamsızca beliren sevinç uzun sürmedi. Çünkü hiç bilmediğim bir yerdeydim. Başımda biri dikiliyordu. Etraf oldukça aydınlıktı ve çok rahat bir yatakta yatıyordum. Tamamen ormanın içindeydik. Çünkü bütün oda camdandı. Cam mıydı?

"Nerdeyim ben?" sesim aşırı derecede çatallı çıkıyordu.

"Paliar'dasın ve güvende"

Yerimden fırladım bir anda ama başım döndü ve olduğum yere geri oturdum. "Beni buraya zorla getirdiniz" diye hırladım resmen.

"O yobazların yanında daha fazla durmana göz yumamadık... Ne kadar saklanırsan saklan annenin karnına ilk düştüğün andan itibaren varlığından haberdardık"

"Mika... o nerede?" O beni geri götürürdü. Sevdiğim herkes oradaydı.

"Mika... Birazdan burada olur. Seni götürme kararını o verdi zaten"

Kahretsin... Nasıl geri dönecektim ben şimdi. Annem ile babam perişan bir haldedir kesin.

"Aç olmalısın... Ne yediğinizi bilmediğimden birkaç bir şey getirdim" Yatağın ucunda bir sehpa vardı. Daha önce görmediğim bir sürü şey vardı masada.

"Bunları daha önce hiç görmedim... Bilmediğim bir şeyi yememi bekleyemezsin" Ama haklıydı da çok acıkmışım. Ne zamandır uyuyordum acaba?

"Bunların hepsi doğal... İşlenmiş gıda çok az tüketiriz biz"

"Sizin doğanızın bana zarar vermeyeceğini nereden bileyim?"

"Nora... Kabul etmen gereken bir şey var sen bizim genimizi taşıyorsun"

Bir anda Mika belirdi karşımda. Yüzü gülüyordu. Arkasında Aiden'i gördüğümde sevinçten havalara uçma tabirini yaşadım adeta. Kalkıp direk boynuna atladım. "Aiden"

Onunda kollarının belime dolandığını hissettim. Huzur verdi bir anda. "İyi misin Nora?"

"İyiyim... Sen nasıl geldin?"

Beni bırakıp Mika'ya döndü.

"Seni aldığımızda arkadaşın götürmememiz için çok savaştı. Bende onu da seninle getirdim..." Mika'nın sesi gayet yumuşaktı. Aiden'de bu durumdan hiç şikayetçi görünmüyordu.

"Mika şimdi ne olacak?"

"Nasıl ne olacak?"

Derin bir nefes verdim. "Burayı bilmiyorum. Sizleri tanımıyorum. Ailemden uzaktayım"

Mika elini hafifçe havaya kaldırıp beni susturdu "Tatlım istediğin zaman yanlarına gidebileceksin. Biz nasıl gidebiliyoruz. Sizin tabirinizle ışınlanma... Ama burada kalmanı istiyorum... Güvende." Başını gök yüzüne çevirdi "O yaratıkların gözü hırstan başka bir şey görmüyor"

Aiden hafifçe öksürdü. İstemsizce ben dahil odadaki herkes gülmeye başladı. Aiden ise bu durumdan hiç memnun görünmüyordu.

"Peki ya ben?" diye ekledi Aiden.

"İstersen burada kalabilirsin... Nora ile" Aiden'in yanına gitti. "İstersen de geri dönebilirsin... Ama Nora sık sık yanına gelecektir eminim ki"

Yeni DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin