AÇIKLAMA

88 5 5
                                    


Herkese Merhaba, 

 Üzülerek belirtmek istiyorum ki Yeni Dünya'ya artık yeni bölüm gelmeyecek. Uzun zamandır yeni bölüm gelmiyordu ve bunun için size açıklama yapma gereği duydum. Öncelikli olarak bende devam etmek istiyorum. Bunu bilmenizi istedim.

 İçinizden bir arkadaşım (ki kendisine çok çok teşekkür ediyorum duyarlılığı için) bana ulaştı ve Yeni Dünya'nın başka bir sitede yazıldığını ve kurulan bu sitede para kazanıldığını anlattı. Girip baktığımda gerçekten de karakterlerimin isimleri değiştirilecek birebir kopyalandığını gördüm. Bende bir blog sayfasında bunu yayınlayıp para kazanma yönünde adım atmasını biliyorum fakat yazı yazman benim için bir tutku olduğundan burada yayınlamanın daha doğru olduğunu düşündüm. Nitekim kendileri ile iletişime geçtim ve yazıyı kaldırmalarını istedim ve çok çirkin bir ithamla karşılaştım. Bunu yapmayacaklarını ve internetin özgün bir üye olduğunu belirtti. Tabi ki resmi yerlerden telif hakkım olmadığından resmi bir işlem başlatamadım. 

 Yine de pes etmedim ve biraz araştırmanın ardından kendilerine çok ciddi bir dilde yeniden bir mesaj gönderdim. Yaptıklarının Google anlaşmasına aykırı olduğunu kendilerinin özgün bir içerikle bunu yapmaları gerektiğini belirttim. Elimde bu yazının onların yayınladığı tarihten önce benim yayınladığımın kanıtları olduğunda Google'e bir mail attığımı söyledim. İlk başta çok ters bir tutum sergiyelen kişi birden tavır değiştirdi ve şikayetimi geri almam karşılığında yazıyı kaldıracağını söyledi. Kabul ettim ve takip etmeye başladım. Siteye bir daha ulaşamadığım an yeniden bir mail aldım. Yazıların silindiği ve sitenin içeriğini değiştirdiklerini yazmışlardı. 

 Sonrasında hemen yeni bölümü yayınladım. Fakat kişinin e postasını takip ettiğimden yeni bölümü yayınladıktan yaklaşık bir saat sonra yeni blog yayınlandı şeklinde bildirim aldım. Zekası fazla gelişmiş arkadaş (biraz ağır olmuş olabilir ama bu konuda ciddi anlamda çok sinirliyim) sadece sitenin adını değiştirmiş ve hala HIRSIZLIK yapmaya devam ediyor. 

 Google ile ilk başta iletişime geçmemiştim yalnızca o şahsiyet böyle sanıyordu ama yine aynı şey olduğunda Google ile iletişime geçtim. Hala görüşmeler devam ediyor.

 Yeni bölümün gelmeyeceğinin de sebebi artık Yeni Dünya için hevesimin kalmaması... Gerçekten olanlar beni çok yıprattı. Yeni bir hikaye için çalışmalarım devam ediyor. Bunun için daha tedbirli davranacağım ve bu şekilde bir şey yaşamamak için elimden geleni yapacağım. 

 Yeni başlayacağım hikayeyi iyice oturtmadan yayınlamayacağım. Bunun içinde açıklama yapayım. Evliyim ve an itibariyle beş aylık hamileyim. Tahmin edeceğiniz üzere sorumluluklarım çok fazla. 

 Konuyu anlayışla karşılayacağınızı düşünüyorum. İsteyen olursa özelden bana mesaj attığı sürece Yeni Dünya'nın olay örgüsünü ve sonunu kendisi ile paylaşacağım. Aklınızda yarım kalmasını istemem. 

 Sizleri seviyorum... 

Yeni DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin