Harry
Rubin - symbolizuje namiętną i porywającą miłość. Uznawany także za talizman, który przynosi szczęście i broni przed złymi mocami.
- T/I, chciałem ci coś dać... - powiedział Harry, nieco się czerwieniąc, gdy siedzieliśmy jak zwykle razem w Pokoju Życzeń. - Pamiętasz, jak mówiłem ci, że rodzice zostawili mi małą fortunę?
Pokiwałam głową, jednocześnie astanawiając się, jaki związek miały te dwie rzeczy.
- W wakacje byłem w Banku Gringotta, by wybrać pieniądze i... Znalazłem tam jeszcze to.
Harry wyciągnął z kieszeni wisiorek z pięknym, czerwonym kamieniem, na który gapiłam się jak zaczarowana.
- Ojeju, to rubin - powiedziałam, odbierając go od niego i unosząc sobie przed oczy.
Harry uśmiechnął się lekko.
- Pewnie należał do mojej mamy. Chcę, żebyś go miała.
- Jesteś pewny, Harry? - zapytałam z zaskoczeniem. - Ten kamień wygląda na prawdziwy, na pewno jest wiele wart...
- Ty jesteś warta więcej.
- Oj, słodzisz, Potter. - Zaśmiałam się, czując, jak się rumienię i spojrzałam znów na naszyjnik. - Wiesz, co oznacza rubin?
- Umm... Nie? - odparł skołowany Harry. - Coś złego?
- Nie, nie, przeciwnie. - Pokręciłam głową. - Mówi się, że rubin symbolizuje porywającą miłość i chroni przed złymi mocami.
- To teraz tym bardziej musisz go zatrzymać.
Uśmiechnęłam się jeszcze raz i pocałowałam Harry'ego krótko.
- Dziękuję.
Ron
Cytryn - związany jest z optymizmem, pomaga w niwelowaniu wszelkiego rodzaju stanów depresyjnych, wszelkich odmian strachów, lęków i niepokojów.
- Umm... Ron? Chyba coś ci wypadło - powiedziałam, gdy rozstawialiśmy się z Ronem po wieczornym spotkaniu w bibliotece. On zaczął już iść w stronę schodów, gdy zauważyłam, jak na podłogę za nim spada coś małego. Przyjrzawszy się, zrozumiałam, że to bransoletka z żółtymi kamieniami.
Ron obrócił się w moją stronę jak sparaliżowany, po czym jego oczy zwiększyły się do maksimum, gdy zobaczył bransoletkę.
- O cholera... - powiedział, niezręcznie podnosząc ją z podłogi.
- Co to za bransoletka? - spytałam z zaciekawieniem, a wtedy Ron spalił raka i uderzył się dłonią w czoło.
- T/I, ja... Chciałem ci ją dać już od jakiegoś czasu, ale... Nie miałem jakoś...
- Ona jest dla mnie? - zapytałam kompletnie zaskoczona, a on speszony pokiwał głową i wyciągnął ją w moją stronę. Wzięłam ją i przyjrzałam się jej jeszcze dokładniej.
CZYTASZ
Harry Potter Boyfriend Scenarios [PL]
FanficHarry Potter Boyfriend Scenarios po polsku, realizowane dla: ➡ Harry Potter ➡ Ron Weasley ➡ Draco Malfoy ➡ Cedrik Diggory ➡ Oliver Wood ➡ Fred Weasley ➡ George Weasley ➡ Tom Riddle Jr. ZAKOŃCZONE.