3.

4.4K 85 4
                                    

Het was s'ochtends 6 uur en de wekker ging. Ik werd met buikpijn wakker. Ik was zenwachtig voor vandaag, want als ik ineens op een plek kom waar ik niet vertrouwd ben dan kan ik weer in een angstoornis raken. Dat verwachten de meeste mensen niet achter mei, die denken dat ik alleen de stoere jess ben maar ik heb een niet heel goed verleden gehad. En ben al 2x door stres en flashbacks in coma geraakt. Daarom is ethan zo vaak over bezorgd. Wat soms best iritant is maar wel lief. Als ik in een angst stoornis zit merken niet veel mensen het maar als je me goed kent wel. Het is echt kut ineens hoor ik Ethan naast me "niet zo piekeren zus het komt goed" "ik hoop het zeg ik" hij trok me in een knufel en zij. "Ga jij maar eerst douchen" dus dat deed ik na me klaar gemaakt te hebben deed ik me haar in een hoge staart en trok een wit shirt aan met een zwart leren jack erover heen. me zwart met witte adidasjes en een zwarte skinny jeans.
Ik deed een dun laagje makeup op en ging naar beneden. ethan had een ontbijtje gemaakt ik kwam binnen en bedankte hem. ik ging eten en een half uur later ging de bel.  Voor de deur stond de taxi chauffeur we stapten in ethan kneep nog even in me been. Ons nieuwe leven zou nu echt beginnen na een 2 uur duurende auto reis waarin ik de hele tijd heb zitten appen met eva en beau kwamen we eindelijk aan. Er stond echt een mega gebouw ik en ethan keken onze ogen uit het was echt mega. Achter het gebouw stond een zwembad en er was een voetbal veld Ethan liep naar me toe en zij "kom je nog jess". we gaan ons aanmelden ik liep naar de receptie samen met ethan. We liepen naar de balie en kregen daar de verdere uitleg en sleutels. Voor de sportschool en zo verder en natuurlijk onze kamer sleutel. Ik en ethan liepen naar onze kamers om onze koffers neer te zetten. En spraken over 20min samen af er was nog niemand op de kamer omdat ze gewoon les hadden. Ik begon rustig met uitpakken en een beetje in de spullen van de jongen rond te neuzen.

IK en ethan liepen samen over de gang jemig hoevel jongens zijn hier wel niet. Er lopen er hier al een stuk of honderd. En dan moeten we de kantine nog in we liepen de kantine in en ik werd van alle kanten aangekeken. "Jesus ik weet dat ik lekler ben maar jullie eten vast ook dus kijk daar maar weer naar". Er werd wat gegrinikt en somige schaamden zich toen we bijna aan de beurt waren in de rij van de kantine kwam er een jongen binnen met 2 jongens achter hem aan iedereen was stil. Wtf why dus ik ging gewoon verder met praten de jongens keken boos onze kant op. En liepen op ons af de voorste zei "hey babe tis geen bezoek uur dus je mag opdonderen". "1 ik ben niet je babe 2 ik ben geen bezoek en 3 nee ik donder niet op".
De jongen keek eerst verbaast en toen boos hij zei "weet je wel niet wie ik ben" "nope ik heb geen idee boeit me ook niet bye". Ik pakte me eten en drinken en trok ethan mee naar een tavel met jongens die me wel aardig leken.

"Hoi" zei ik ik wou verder gaan met praten maar de directeur kwam het podium op en begon met vertellen

Tam tam tam hoofdstuk 3 jess is al lekker bezig

een jongensinternaat why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu