Pov Ethan,
Vandaag is de dag dat we Jess gaan proberen te bevrijden. Het is nu 2 dagen later gister kwam die vriend van Kaiden van de maffia om een plan met ons te maken. De Maffia zelf wil niet helpen maar hij kent noch een paar jongens die daar ook werken die wel willen helpen. Dus zei kwamen gister Bruce en Kai waren eergisteren al gekomen. En vandaag is dan echt de dag om der te bevrijden. Ik ben echt zo zenuwachtig en bang dat het mis gaat. We hebben een heel strikt plan als er ook maar iets misgaat.Pov Jess,
Ik weet niet hoeveel dagen ik nu hier zit ik vraag me af of de boys me nog wel Komen redden. Ik krijg geen eten meer en maar 2 slokjes water per dag. Jens komt iedere keer stiekem in de nacht om mijn wonden te verzorgen. Hij geeft me ook iedere keer 1 stukje Klein brood. Hij kan niet meer mee smokkelen dat valt op. Alhoewel Jens heel aardig en knap is moet ik toch steeds aan Kaiden denken. Zou die me missen of vind die het nu wel chill op het internaat. Ik word hier meerdere keren per dag hellemaal in elkaar geslagen ze denken dat ik toe ga geven dat ik bij ze ga werken. Maar nee dat ga ik nooit doen ook al vermoorden ze me.Pov Kaiden.
Vandaag is de dag we gaan der vandaag eindelijk redden nou ja niet vandaag maar vannacht. Ik heb der gemist meer dan dat ik dacht dat ik zou doen. Hoe zou ze er nu bij liggen als die engerd der verkracht heeft vermoord ik hem zo hard. We hebben het hele plan nog een paar keer doorgenomen het is nu 12 uur en we zijn er al in auto's heen aan het rijden. Het is 2 uur rijden hier vandaan. Ik heb buikpijn zo zenuwachtig ben ik al tijden niet meer geweest.Eindelijk het is zo ver die 2 uur duurden echt verschrikkelijk lang. We staan nu een straat van het industrie terrein vandaan geparkeerd. We stappen allemaal uit en pakken onze wapens. "Mag ik echt niet mee" vraagt Eva nog treurig. "Nee" zucht Ethan "dat is veel te gevaarlijk je kan niet schieten. En iemand moet ons snel ophalen als we haar hebben."
Nadat Ethan Eva omgepraat had gingen we sluipend naar het industrie gebouw. Er stond geen wachter aan de deur dus we zochten naar de camera's Cameron een van de jongens van de maffia wist hoe je net als in films de camera zo kon afspelen dat die de straat blijft filmen waar niks gebeurd dus de wachter ziet niks en zo kunnen wij snel het terrein op. We zochten de 2de camera en Cameron deed weer hetzelfde. Na een tijdje zo door te gaan waren we bij de ingang. Sloten kraken was weer de specialiteit van Bas hij kwam ook van de Maffia zo hij deed ook zijn ding. Toen ging de deur eindelijk open maar hij piepte heel erg dus we schrokken allemaal we propte ons door een klein kiertje en liepen verder. Af en toe zagen we een bewaker maar verstopte ons dan snel uiteindelijk kwamen we in de gang waar volgens ons Jess werd vastgehouden en dat hadden we goed. Er zaten 2 bewakers ingedut op de stoel maar ze sliepen niet diep genoeg om er langs te gaan we hadden een pistool met verdovingsmiddel pijltjes en schoten ze op de bewakers.
We hebben nu nog ongeveer 10 min dan worden ze weer wakker. Ik haal de sleutel van zijn nek er zitten echt veel sleutels aan welke is de goede. Na een paar keer proberen heb ik de juiste sleutel en draai hem open. Wanneer ik Jess zie schrik ik zo.
Hey ik ga na deze week 3 weken weg dus wanneer ik dan upload weet ik nog niet hoop dat jullie het hoofdstuk leuk vinden
JE LEEST
een jongensinternaat why me
Dla nastolatkówHey ik ben Jess de meeste mensen hier in Frankrijk kennen me ook wel als the writhe ik ben een wereldberoemde kickbokser Ik heb een prima leventje een geweldige tweeling broer en een schat van een moeder mijn vader is heel mijn leven niet in beeld...