Pov Jess
Fuck fuck fuck ik pak mijn telefoon en bel de meiden Beau Eva jullie moeten nu echt hier heen komen. Wat is er vragen ze maar ik zeg "dat zeg ik zo wel jullie moeten nu echt komen."
jullie zullen wel denken hoe zo ben ik zo gestrest. Kaiden heeft me een maand geleden ten huwelijk gevraagd en we zijn alles aan het regelen maar ik ben overtijd.
Een half uurtje later zijn ze er beide. "Wat is er" vraagt Eva. "Ik ben al 1maand overtijd en ik ben bijna nooit te laat." "Maar ik durf geen test te doen wat als ik zwanger ben. Ik ben 18" "niet op de zaken vooruit lopen zegt Beau laten we eerst een test gaan kopen." Nadat we de test hadden gekocht gingen we weer naar het huis van Kaiden en mij. Ik ben echt zo gestrest "rustig Jess zegt Eva het komt goed" mijn hart klopt zo snel ik ga naar de wc en plas op het stokje. Nu 3 min wachten de meiden proberen me te kalmeren maar ik begin bijna te hyper ventileren. De 3 min zijn eindelijk voorbij ik durf niet te kijken. Kijken jullie voor mij. Aan de blikken op hun gezichten wist ik al dat het waar was ik ben zwanger. Fuck en ik begin te huilen. "Ik wil het graag houden maar ik ben pas 18 Kaiden gaat me sowieso verlaten. En dan groeit het kind net als ik op zonder vader. En mijn moeder had het erg zwaar in der eentje. Wat moet ik doen?"
"Jess kalm aan als je de baby wilt houden kan dat gewoon. Kaiden gaat je echt niet verlaten jullie gaan binnenkort trouwen gek. je hebt Ethan en ons ook om je met de baby te helpen" Zegt Eva. "Waarom zou die bij mij blijven we hadden nog een heel leven voor ons met zen tweeën over 10 jaar pas kinderen. Dat neem ik nu van hem af ik kan net zo goed meteen inpakken." Beau pakt me bij mijn schouders. "En nu ga je goed naar mij en Eva luisteren dat kind opvoeden gaat je lukken we staan altijd voor je klaar. En over Kaiden wat je nu beschrijft is de oude Kaiden de badboy maar nu heeft hij alles voor je over en dat weet je zelf ook dus je moet vanavond gewoon de ballen hebben als die van zijn werk komt om het te vertellen. Als die dan alsnog er voor kiest om je te verlaten gaan we hem even met zen alle in elkaar timmeren is dat duidelijk." Ik moet grinniken "je klinkt net als een moeder" "nee maar even serieus je moet het hem wel zo snel mogelijk vertellen en daarna een afspraak maken voor je eerste echo" ik zucht jaja.
Het is nu een paar uur later de meiden zijn al even weg. Kaiden komt zo thuis. Ik sta te wippen van de ene op de andere been ik ben zo zenuwachtig. Wat als nee Jess niet aan denken. Ik hoor de sleutel in het slot fuck fuck fuck. Kaiden komt naar binnen gelopen en zegt "Hey beautiful" ik voel dat ik moet blozen hij loopt naar me toe en kust me op de mond. "Ik heb je gemist" fluistert die in mijn oor. Hij kijkt me eens goed aan en zegt dan "gaat het wel goed je zit er zo gespannen uit." Euhm "ik moet je wat vertellen ga zitten." " je gaat het niet uitmaken toch wat heb ik gedaan?" Begint die gelijk te ratelen "nee nee tuurlijk niet ik denk alleen dat jij hierna het uitmaakt met mij." "Je bent toch niet vreemd gegaan" zegt hij meteen. "Nee hee laat me nou uitpraten ik heb vandaag hellemaal in de stres de meiden Laten komen want ik ben al 1 maand te laat." Het duurde even tot het bij hem doordrong. Hij keek me met grote ogen aan. "Ben je ben je" stamelt hij. "Ja zeg ik ik snap als je me nu wilt verlaten ratel ik." Maar er komt de grootste glimlach ooit op zijn gezicht. We worden ouders en hij duikt op me af en crasht zijn lippen op de mijne.
Omg she is pregnant 😍 er komt een nieuw hoofdstuk bij 10 stemmen
JE LEEST
een jongensinternaat why me
Teen FictionHey ik ben Jess de meeste mensen hier in Frankrijk kennen me ook wel als the writhe ik ben een wereldberoemde kickbokser Ik heb een prima leventje een geweldige tweeling broer en een schat van een moeder mijn vader is heel mijn leven niet in beeld...