41.

2.1K 56 1
                                    

Pov kaiden
Nadat Ethan en ik bij thomas zijn geweest fietsen we terug. Ik word gebeld door Bruce die zal net mijn appje wel hebben gelezen dat Jess weg is. Ik zeg tegen Ethan dat ik even opneem en zet mijn telefoon op de luidspreker dat Ethan het ook hoort. "Je maakt een grapje toch zet Bruce." "Nee waarom zou ik hier een grap over maken." "Weet ik veel zegt die maar hoe kan ze ineens weg zijn." "Ze waren gaan stappen en ze kwam niet meer terug." Bruce schrok en zei "dus ze kan nu ook ergens dood in een steegje liggen." "Dat denk ik niet want we kregen een foto waar ze vast zat in een stoel met de tekst eronder als jullie de politie inschakelen is ze dood." "En nu? Vraagt Bruce zal ik de eerst volgende trein naar jullie toe pakken." Ik kijk naar Ethan wat hij er van vind. Ethan zegt "ik vind het goed we kunnen wel extra hulp gebruiken. "Oké zegt Bruce ik pak de eerst volgende trein en dan praten we daar wel verder."

Wanneer we weer aangekomen zijn bij Eva haar huis pakt Ethan de sleutel van onder de deurmat en zo gaan we naar binnen. "Hallo" roept Ethan. Maar de meiden zijn er nog niet. Na 5 min komen de meiden ook binnen. Ik vertel dat Bruce er ook aankomt om te helpen zoeken. Eva zegt "mijn moeder belde om te vertellen dat ze een week langer op zakenreis gaat dus we hebben 2 weken het huis voor ons zelf." Ethan vraagt. "Ga je het der vertellen" "nee zegt Eva dan stuurt ze ons gelijk naar de politie."

Ik heb nog niks gehoord van die mensen die ik ken van de dus ik bel Chase op. Na een paar keer overgaan neemt die op. "Hey man lang niet gesproken zegt Chase." "Ja man klopt ik moet je iets vragen er is een probleempje" "O vertel zegt Chase" "nou je weet toch dat internaat waar ik op zit daar had ik de laatste tijd een kamer genoot bij. Naast Kai en Bruce. Dat was een meisje en die ging toen even bij haar vriendinnen logeren. Toen ze gingen stappen is ze ontvoerd." "O dat is fuckt up man" zegt Chase. "Ja zeg ik en we kregen een foto van haar in een stoel vast gebonden met een blauw oog met de tekst eronder dat we geen politie in mochten schakelen anders was ze dood." "En nu wil je de maffia om hulp vragen" zegt Chase "ja zeg ik"
Chase zegt "ik ben al wel een paar maanden daar weg maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen."  "Heel erg bedankt zeg ik." En we hangen op.

Ik zeg tegen de andere "hij gaat kijken wat die met de maffia kan regelen."

Sorry dat ik zo lang niet heb gepost was het vergeten





een jongensinternaat why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu