19.

2.9K 83 11
                                    

Pov kaiden
Ik wil de jongens nog over gister vertellen Kai en Bruce kijken me tegelijken tijd grijnzend aan. "Vertel" roepen ze als 2 blije kleuters ik schiet in de lach en begin te vertellen.
"Ik zat gister avond op het balkon met een biertje naar de sterren te kijken. Ik riep Jess want ik dacht dit vind ze sowieso ook mooi. Na een tijdje zaten we beide buiten en viel er een ster toen keken we elkaar aan en ik wou haar zo graag kussen maar hield me in. Maar zij kuste mij wel". De jongens kijken me noch enger grijnzend aan ik schiet in de lach en ga daarna verder" na een paar seconden trok ze snel terug en mompelde dat dit niet kon en liet mij daar verbaast achter. Om een uurtje of 3 s'nachts hoorde ik iemand over de gang lopen en Jess kon dus niet slapen en vroeg mij om erbij te komen liggen. En zo is het dus gegaan."

Bruce is de eerste die de stilte verbreekt "wanneer ga je nou toegeven dat je die meid leuk vind" zegt hij met een zucht ik rol met mijn ogen en vraag aan de boys of we vanavond nog uitgaan. Ze stemmen allebei in.

Pov Jess
Ik ben naar mijn vrienden toegelopen want ik dacht wel dat kaiden met zijn vrienden over gister wou praten. Ik zit heel erg te twijfelen of ik het aan mijn vrienden vertel want mijn broer zit ook in deze vrienden groep. Uiteindelijk vertel ik ze het toch niet en gaan we naar de game hal. Die wij nu ook gebruiken want kaiden kan hem wel claimen maar hij is niet van hem. Ik versla de jongen met een paar potjes tafel voetbal. Maar verlies met badminton en FIFA. Na een tijdje vraagt Jason of we vanavond naar de club gaan ik denk even na daar zijn ook nare jongens maar geen kamers waar ze iets met me kunnen doen dus oké ik ga mee.

Tijdskip naar 's avonds

Pov Jess
Ik ben nog heel de dag met de boys geweest. 'S avonds wanneer ik me ga klaar maken voor het feest doe ik een zwart jurkje aan met een klein beetje basic make up. De jongens Kai Bruce en kaiden zie ik nergens.
Nadat ik me heb klaar gemaakt loop ik naar de kamer van de boys. "Ready to go" roep ik vrolijk we gaan lopend zodat we allemaal kunnen drinken. Eenmaal in de disco nemen we een paar shotjes en gaan we dansen ik voel dat ik word aangestaard dus draai me om. Ik zie kaiden naar me staren ik zwaai naar hem en draai me weer om en ga verder dansen.

Het is nu een paar uur later en ik ben al behoorlijk aangeschoten Ronny en Jason hebben al iemand gevonden en staan beide te zoenen ik sta hier nog lekker te dansen. Als ik ineens een lichaam achter me voel en in mijn oor word gefluisterd "weet je dat je er heel seksie uit ziet" aan de stem hoor ik dat het kaiden is. Kaiden drukt zachte kusjes in mijn nek en draait met zijn duimen rondjes op mijn heupen.

Ik ben al aangeschoten en met het fijne gevoel wat hij mij nu geeft zet ik mijn verstand op nul hij blijft me kusjes geven in mijn nek en achter mijn oor ik zucht en kan een zachte kreun niet onderdrukken. Ik voel hem grijnzen tegen mijn huid "kom" zegt hij en we lopen samen terug naar het internaat de koude avond lucht maakt me al iets nuchterder.

Wanneer we er zijn doet kaiden de deur achter me dicht en kijkt me grijnzend aan. Hij duwt me tegen de muur hij drukt zijn lippen weer op mijn huid ik sluit mijn ogen genietend en ik trek zachtjes aan zijn haar kaiden gromt zacht en tilt me op naar mijn kamer legt me op het bed en komt weer boven me hangen

Nog steeds ben ik niet nuchter maar ik voel al wel minder van de alcohol. Een stemmetje in mijn hoofd zegt dat ik hier mee op moet houden.

Oeh Jess en kaiden gaan lekker
Bedankt theoneandonlywriter9 voor de nieuwe cover


een jongensinternaat why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu