Pov Jess
Hallo roep ik geen geluid ik loop langs kaiden zijn kamer en kijk om het hoekje. Op dit moment hoor je gewoon mijn hart breken. Kaiden heeft gewoon seks met een meisje. Wanneer die me door kijkt en me daar ziet staan roept die nog geschrokken "Jess". Ik ren naar me kamer en kom er de rest van de dag niet meer uit.Bonkende hoofdpijn overal op de grond zakdoekjes verspreid. Hele kussen nat van het huilen.
Dat is wat een iemand met je kan doen. Ik hoor op dit moment niet verdrietig te zijn ik en kaiden hadden niks. We hebben alleen gezoend. Hij mag doen wat hij wilt ik ook maar waarom breekt het me dan zo veel.Na mij heeft kaiden die meid meteen weg gestuurd. Hij kwam aan me deur en wou wat zeggen maar liep uiteindelijk toch weg. Het is nu al 4 uur nachts en kaiden is nog steeds niet terug. Ik stap vermoeid uit bed en loop naar de badkamer voor een paracetamol.
Wat moet ik nu. Kaiden gaat sowieso denken wtf is haar probleem hoe de fuck moet ik hem dit uitleggen.Plots hoor ik een sleutel in het deur gat o shit denk ik. Ik doe gauw alsof ik slaap.
Ik hoor degene door de gang lopen en mijn kamer deur gaat open. Ik hoor een zucht. Hij gaat op mijn bed. Zitten
En zegt "Jess ik weet dat je slaapt maar het spijt me ik weet niet waarom ik dat deed ze zoende mij in de aula en ik dacht het is wel goede afleiding. Maar ik moest nog steeds de hele tijd aan jou denken". Hij slikte en stond op en zij nog "zonder dat je het weet maak je me hoofd gek".Ik lig nog steeds naar de muur te staren wtf gebeurde er net die zag ik niet aankomen. Ik maak zijn hoofd gek en waarvan heeft die afleiding nodig deze jongen is zo onduidelijk
Iknow kort hoofdstukie maar ik vond dat het volgende gedeelte een eigen stuk nodig had hoop dat jullie het leuk vinden
JE LEEST
een jongensinternaat why me
Teen FictionHey ik ben Jess de meeste mensen hier in Frankrijk kennen me ook wel als the writhe ik ben een wereldberoemde kickbokser Ik heb een prima leventje een geweldige tweeling broer en een schat van een moeder mijn vader is heel mijn leven niet in beeld...