49.

1.9K 53 3
                                    

Pov Jess
Hèhè wat een stres is dat zeg maar nu zitten we eindelijk in het vliegtuig al me vrienden zaten al samen en Bruce en Kai ook. Kaiden heb ik sinds het vliegveld niet meer gezien. Dus nu zit ik alleen. Na een tijdje viel ik in slaap.  ik weet niet hoeveel later werd ik wakker omdat er iets over me heen werd gelegd. "Hmm mompelde ik verbaast" ik hoorde kaiden's stem "ga maar weer slapen ik legde een dekentje over je heen" ik glimlach en val weer in slaap.

Na ik weet niet hoelang word ik zachtjes wakker geschud "Jess" fluistert kaiden zachtjes "we gaan landen" ik doe een oog open. En rek me even goed uit "hoelang heb ik geslapen?" "Wel 2 uur" zegt kaiden. Nadat we zijn geland pakken we onze hand bagage en lopen richting de band waar onze bagage ligt. Toen we allemaal onze koffers hadden liepen we naar de bus we moesten nog een uurtje reiden tot het hotel. "Kom je maast me zitten?" vraagt kaiden. "Ja is goed". We gaan achter in de bus zitten en ik claim het plekje bij het raam. "Ik heb een film gedownload kijk je mee?" Vraagt kaiden ik pak een van zijn oortjes als antwoord en hij start de film. Ik maak het mezelf comfortabel en leg mijn hoofd op zijn schouder.

De bus chauffeur zet de microfoon aan en begint te praten "over 5 minuten zijn we op de plaats van bestemming. Willen jullie allemaal je plekje opruimen en het afval in de zakjes doen." Ik en kaiden hadden niks gegeten dus hoefden we ook niks op te ruimen. Ik kijk naar buiten het is echt prachtig al die palmbomen en je kan naar de zee kijken. Ik zie het hotel al in zicht komen het ziet er echt heel mooi uit.
We stappen samen uit en halen onze koffers naar binnen.
Na nog een korte preek over dat we de kamers netjes moeten houden krijgen we de sleutel. We rennen snel naar de lift zodat we niet zo lang hoeven te wachten. Nadat we boven waren liepen we naar onze kamer. Kaiden deed de deur open. Wow was het eerste wat ik kon uitbrengen de kamer was mega er stonden 2 2 persoons bedden en je kon de zee zien een super mooie badkamer met een bad en een douche. "Dit is zo cool kom we hebben nu vrije tijd we pakken wel uit kom na het strand."

Sorry voor het late bagger deeltje ik heb het erg druk met school

een jongensinternaat why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu