Ik had beloofd bij 10 stemmen een nieuw hoofdstuk dus hier is ie.
Vinden jullie het vervelend dat ik vaker plaats of fijn?Pov Jess
Het is vandaag de laatste dag van de Examen week. ik heb vandaag het moeilijkste examen ik heb biologie. tot nu toe gingen de examens best wel prima. voor Nederlands en Engels heb ik een heel goed gevoel. Voor wiskunde is het sowieso wel een voldoende maar ik denk niet heel hoog. Maar biologie ik ga denk ik zo hard falen ik heb vannacht tot 4 uur zitten leren tot Kaiden zei nu moet je echt gaan slapen anders val je tijdens je examen inslaap. Hij had wel gelijk dus ik ging met hem mee naar bed. Voor mijn gevoel echt veel te vroeg ging mijn wekker weer. Ik heb om 10 uur het examen en heb hem om 7 uur gezet zodat ik nog even kan leren. Ik zet mijn weker uit en wil opstaan. Kaiden trekt me terug. "Jess het is nog veel te vroeg. Je hebt al heel de nacht geleerd." Zegt die met met zijn sexy schorre ochtend stem. Ik zucht "ja maar ik ga dit examen verpesten." Kaiden draait mijn gezicht zijn kant op. "je gaat het niet verpesten heb een beetje vertrouwen in jezelf. En denk aan de leuke kant van vandaag we krijgen de sleutel vandaag. "ik glimlach dat is waar Kaiden en ik mogen vandaag de sleutel van ons nieuwe appartement ophalen. Kaiden trekt me me naar hem toe en drukt een kus op mijn hoofd. nog eventjes slapen kan geen kwaad. ik zet mijn wekker op een uurtje later en nestel me in Kaiden zijn armen. Hij drukt nog een kus op mijn hoofd voordat we samen in slaap vallen.
Om 8 uur gaat mijn wekker opnieuw af. Nu is het echt tijd om op te staan zeg ik tegen Kaiden. Hij mompelt wat en trekt me weer tegen hem aan. Ik grinnik en begin hem kusjes in zijn nek te geven om hem wat wakkerder te maken. Ik Vind het leuk om hem te teasen dan weg te lopen. er komt een zacht kreuntje uit Kaiden zijn mond als ik op zijn gevoelige plekje in zijn nek ben ik zuig er snel en kort aan net niet lang genoeg om hem een zuigzoen te geven. Kaiden kijkt ma aan wat het volgende s wat ik ga doen maar ik druk een snelle kus op zijn lippen en sta op. Kaiden jammert en ik grinnik. ik neem een snelle douch en kleed me aan. Ik sta in de keuken om koffie te zetten als ik een warme adem in mijn nek voel "kon je al niet meer zonder me "zeg ik tegen Kaiden die achter me staat. "Nee niet als jij me zo achterlaat "gromt die. terwijl die kusjes begint te plaatsen in mijn nek. Mijn ademhaling versneld terwijl hij kusjes in mijn net zet. "Kaiden mompel ik. Ik moet met school gaan beginnen en jij moet ook nog gaan leren." Kaiden zucht en zegt "ik leer hier meer van. terwijl die weer kusjes in mijn nek begint te plaatsen. "Ook goedemorgen "horen we de blije stem van Bruce zeggen. Kaiden gromt geïrriteerd. hey Bruce zeg ik terug ik pak mijn koffie en mijn laptop en begin weer met leren.
Het is nu een uur later ik moet naar de toets toe. mijn hele handen trillen van de zenuwen. Kaiden en ik doen stil onze schoenen aan. Kaiden kijk me aan en ziet dat mijn hand weer hellemaal trilt. Hij pakt en zegt "Jess ik weet zeker dat het goed komt." Ik slik en knik. we lopen hand in hand naar de gymzaal ik heb nu biologie en Kaiden Nederlands. Ik geef hem nog een knuffel en loop naar mijn plek.
Na ongeveer een uur ben ik klaar met mijn examen het kon beter maar het kon ook slechter. ik kijk om me heen Kaiden is al weg. ik lever mijn examen in en loop naar de kamer. Ik open de deur en Kaiden en Bruce zitten op de bank. "Hey" zeg ik en plof tussen ze op de bank. "Hoe ging het?" vraagt Bruce aan me. "Kon beter maar kon ook slechter antwoord ik hoe ging het bij jullie?" hetzelfde antwoorden ze allebei.
Ik en Kaiden gaan de sleutel ophalen. Ik ben zo blij dat huis is gewoon van ons. omdat we toch nog heel de middag hebben dachten we gelijk de muren te gaan schilderen. We krijgen de sleutel van de makelaar en moeten een aantal keer onze handtekening zetten. de makelaar is net de deur uit en ik geel ieeeh dit huis is nu gewoon van ons. Kaiden kijkt me blij aan en zegt "nu kan ik dit doen. "hij duwt me tegen de muur en crasht zijn lippen op de mijne. ik ga gelijk in de zoen mee. "nu kan ik dit eindelijk doen zonder dat iemand ons stoort" grinnikt Kaiden. ik druk nog even mijn lippen op de zijne en zeg. "kom we gaan verven." Kaiden knikt en we halen de verf die we al gekocht hadden uit de auto. Ik zet mijn box aan en we beginnen met verven. we maken een van de muren in een kleurtje tussen blauw en groen in. de rest houden we wit dus dat hoeven we niet meer te doen.
Na de hele middag te hebben geverfd is de muur klaar. ik kijk kaiden trots aan. en druk mijn lippen op de zijne.
nieuwww hoofdstukiee ik schrijf de laatste tijd steeds lange hoofdstukken.
JE LEEST
een jongensinternaat why me
Genç KurguHey ik ben Jess de meeste mensen hier in Frankrijk kennen me ook wel als the writhe ik ben een wereldberoemde kickbokser Ik heb een prima leventje een geweldige tweeling broer en een schat van een moeder mijn vader is heel mijn leven niet in beeld...