ethan gingen zitten we zijden "hoi" toen we ons wouden gaan voorstellen aan de mensen aan de tavel kwam de directeur ineens op het podium staan en vroeg om stilte. Hij zei "er zijn vandaag 2 nieuwe leerlingen aangekomen" ik en ethan keken elkaar verbaast aan ik maakte schietgebedjes dat het niet voor ons was maarja hoor die man ging gewoon verder en zei "alleen dit keer is het wat specialer dan anders want er is dit keer een tweeling bij gekomen maar niet een gewone tweeling maar een jongen en een meisje". Iedereen uit heel die zaal keek mij aan de man zei nog "jess en ethan willen jullie je effe voorstelen". Ikk en ethan keken elkaar verveeld aan en zuchten diep ik begon de man op het podium vroeg wil je een microfoon ik zeg "nee want dan moet ik daar hellemaal heen lopen dus ik roep wel". Er werd wat gegrinikt en ik begon "nou ik ben jess ik ben 17 jaar en ik ga nu hier naar school" ik keek ethan aan en hij begon "ik ben ethan ik ben ook 17 en ik ga hier nu ook naar school".We gingen weer zitten en ik zei tegen de jongens aan de tavel "oke wij hebben ons voorgesteld nu jullie" "oke is goed" zeiden de jongens en ze stelde zich een voor een voor "ik ben ronnie" zei de eerste jongen de 2 de jongen zei "ik ben thijmen" de 3de jongen zei "ik ben sam"
Dit is ronnie
Dit is thijmen
Dit is sam
En de laatste zei ik ben jason
Ik zei "oke ik ga het nog 100x vergeten maar ik probeer het" ineens begonnen de jongens bang te sijnen. Ik snapte het niet en ging verder. Ik vroeg "wie was die eikel die net dacht dat die alles was". De jongens keken bang en ik hoorde ineens achter me "die eikel is toevallig wel de badboy van de school" ik grinikte en zei tegen de jongens "zijn jullie serieus bang voor zo een snert jong." Nou dit snert jong is toevalig wel de beste kickbokser van de school. Ik wou wat zeggen maar kreeg onder de trap een schop van ethan. Oja ik zou het geheim houden dus ik zij maar "oeeeehhh wat ben ik bang". Er werd wat gelachen. Todat de billenlikertjes van die gozer ze een dodelijke blik gaven. Hij stond er een beetje met zen mond vol tanden en zei kwaad meekomen. "ja dikke neus laat mij lekker genieten van me koffie"
Hij grijnsde en zei "dat zal ik zeker doen" hij pakte me hete koffie en gooide het over me heen ik beet op me lip van de pijn en rende weg. Ik hoorde ethan nog schreeuwen "die koffie was kokend heet eikel als ze onder de brandwonden zit leef je niet lang meer"Sorry dat het zo lang duurde ben op vakantie en heb bijna geen wifi
JE LEEST
een jongensinternaat why me
Teen FictionHey ik ben Jess de meeste mensen hier in Frankrijk kennen me ook wel als the writhe ik ben een wereldberoemde kickbokser Ik heb een prima leventje een geweldige tweeling broer en een schat van een moeder mijn vader is heel mijn leven niet in beeld...