9.

3.4K 83 12
                                    

Pov Jess

Na het bellen met de meiden hoor ik de deur open gaan en meerdere stemmen. "Oké boys ik ga effe douche hoor ik de stem van kaiden zeggen" opgelucht haal ik adem hij komt niet meteen al boos naar me deur. Als ik de badkamer deur hoor sluiten open ik me slaap kamer deur en kijk om het hoekie. Die 2 andere gasten zitten in de woonkamer. Een van die gaste stoot de andere aan en ze kijken beide naar mij. "Hey zeg ik, ik ben Jess de jongens schudden me hand en zeggen beide hun naam: de jongen die zo hard moest lachen heet dus Bruce. "Hij zegt lachend ik mag je wel maar hij gaat je wel echt terug pakken dat weet je he"  "als hij oorlog wilt dan krijgt die het doet hij iets bij mij krijgt hij het 2x erger terug". Bruce zijn gezicht gaat weer effe naar serieus. Oké maar je moet wel echt oppassen soms kent hij zijn eigen woede niet oké zeg ik. Ik ga naar me vrienden challas.

Ondertussen loop ik naar de kamer van Jason daar slaapt ethaan ook en Ronny. Ik klop op de deur en Ethan doet de deur open en trekt me meteen in een knuffel. "Heeft die eikel nog iets gedaan je mag hier slapen hoor ratelt die". Ik druk mijn hand op zijn mond om hem te laten stoppen met lullen ik zeg "nee hij heeft niks gedaan ik slaap gewoon in me eigen kamer en het word gewoon een prank oorlog tussen ons ofzo als hij normaal doet dan doe ik ook normaal". "Oké maar kunnen jullie me iets vertellen over die Bruces en Kai zo erg lijken hun me niet. "

Ik ga op de bank zitten en Ronny begint te vertellen "Bruce en kaiden zijn al hun hele leven beste vrienden. Toen kaiden hier op school kwam was hij hellemaal niet zo erg hij was gewoon een normale jongen en ik kon best met hem lachen. Ik zat toen ook in zijn vriendengroep wat ik nu ga vertellen weten niet heel veel mensen maar toen Rebecca de beste vriendin van kaiden waar die smoorverliefd op was zelfmoord pleegde veranderde hij steeds meer hij ging drugs nemen en hij deed het met heel veel verschillende meiden en brak dan hun hart. Hij wou dat iedereen voelde wat hij voelde. In het begin waren nog best veel mensen niet bang voor hem ze dachten het is gewoon ze rauw fase ofzo dachten wij als vrienden ook. Maar ja die fase ging door en veel van ze vrienden net als ik waren er klaar mee en gingen niet meer met hem om de enige 2 die bleven waren Bruce en Kai. Kai doet geen drugs enzo en is een best aardige jongen hij gebruikte wel net als kaiden meiden alleen voor seks maar voor de rest kan je wel met hem lachen. Bruce is zo anders hij is super aardig tegen iedereen maar komt wel altijd als er problemen zijn voor zijn vrienden op."

"Heel veel mensen vinden ze alle drie heel eng maar als je Bruce en Kai eenmaal kent. Weet je hoe aardig ze zijn. Ze komen alleen soms wat gevaarlijk over en Kaiden was ook heel aardig maar het is nu al 3jaar geleden en die gast zit in flinke problemen  als die zo door gaat haalt die ze examen niet. Ik dacht na en zei "maar ergens moet dat aardige persoon toch nog wel zitten." De enige waar hij nog normaal tegen doet zijn Bruce en Kai zegt Ronny. " Er moet gewoon een goed persoon komen die hem effe laat weten dat wat hij nu doet fuckt up is en geen nut heeft en ik ben de perfecte persoon daarvoor zeg ik met een grijns'. Nee zegt Ethan "je hebt hem al boos gemaakt je brengt jezelf alleen maar in meer shit."

Hoofdstuk 9 alweer ik heb bijna vakantie yee maar grote kans wanneer ik dit plaatst heb ik al vakantie

een jongensinternaat why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu