27.

2.3K 70 1
                                    

Pov kaiden
Vandaag is de eerste schooldag. Ik heb besloten om Jess gewoon te laten ik praat gewoon niet meer met der. Ik loop de keuken in en zie haar ook staan ik zeg hoi tegen de boys maar negeer Jess ik kijk haar ook niet aan. Ik voel der naar me kijken maar negeer het. Uiteindelijk maakt Jess dat ze zo snel mogelijk uit deze ongemakkelijke situatie is. Ik heb al een paar keer rare blikken van de boys gehad maar heb geen zin om te praten. Nadat de deur met een klap dicht ging en Jess dus weg was zaten Bruce en Kai me aan te kijken. "wat" zeg ik chagrijnig. "Wat is er tussen jou en Jess" vraagt Kai. "Geen zin om het te vertellen" zeg ik "maar hou het er maar op dat we gewoon weer zijn hoe we waren begonnen". De jongens zuchtte en proberen er nog wat meer uit te krijgen maar ik zeg niks.

Na mijn lessen van die dag ga ik naar mijn kamer. Ik zie net Jess haar slaapkamer uitkomen in haar sport kleren dam wat is ze knap. Nee kaiden zeg ik tegen mezelf je vind der gewoon lekker dat is alles. Ik wou ook  nog gaan sporten want dit weekend is mijn eerste box wedstrijd van dit seizoen. Ik moet tegen iemand die best wel onderaan staat dus dat is easy maar ik speel in de zelfde sporthal als de writhe dus kan ik is goed op haar letten. Ik wacht tot ik Jess hoor terug komen van de sportschool en ga er zelf heen.

Wanneer Jada mij ziet aankomen gaat ze gelijk sleterig doen Jada werkt achter de bar in de sportschool en ik heb het wel eens met der gedaan. Sindsdien iedere keer als ze me ziet hoopt ze op nog een keer dat streelt wel me ego. Misschien doe ik der vandaag wel ik heb echt wat aflossing nodig tis al veel te lang geleden. Ik geef der een knipoog en fluister over een uur in de kleedkamer Ze kijkt me blij aan. Ik ga even sporten. Na een uur loop ik naar de gezamenlijke kleedkamer. Je hebt er een voor mannen een voor vrouwen en de gezamenlijke die is altijd leeg. Ik ben me ding aan het doen met Jada als ineens de deur open gaat. Daar staat Jess

😮

een jongensinternaat why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu