5 jaar later
Pov Jess
"Noa kom hier" zeg ik lachend terwijl ik in de speeltuin achter haar aan ren. "Neeeee" roept ze lachend terwijl ze harder begint te rennen. Levi word achter aan gezeten door Kaiden. Ik draai me lachend om naar hem terwijl die me lachend een knip oog geeft. Ik begin wat harder te rennen en pak Noa via der achterkant op en gooi der over mijn schouder terwijl ze gillend van het lachen over mijn schouder ligt roept ze naar Levi "harder Levi papa heeft je bijna." Ik grinnik als ik zie dat Kaiden Levi te pakken heeft en hem over zijn schouder legt. Ik leg Noa op het gras en begin der te kietelen terwijl ze hellemaal stuk gaat. Ik voel dat Kaiden naar me kijkt.
"Kom we moeten nu echt naar huis" zeg ik tegen Levi en Noa ze jammeren maar ze komen toch mee. Terwijl de kinderen voor ons uit rennen lopen Kaiden en ik hand in hand achter ze aan.
Het is bedtijd zeg ik tegen de kinderen die expres heel stil op de bank zaten zodat ik niet zou door hebben dat ze daar nog zaten. Ze jammeren "nog heel even" Ik grinnik "nee het is al na jullie bedtijd en morgen moeten jullie gewoon weer naar school." Ze zuchten diep Kaiden die even was gaan douchen komt me helpen met de kinderen in bed leggen. Ik zit glimlachend op de stoel te kijken hoe hij de kinderen voorleest.
Wanneer ik zie dat ze in slaap zijn gevallen stoot ik Kaiden zachtjes aan hij ziet het ook en we staan zachtjes op en sluipen naar beneden. Wanneer ik de woonkamer in loop word ik tegen de muur aan geduwd en voel ik Kaiden zijn lippen tegen die mijne aan. Ik glimlach "I love you" zegt kaiden. "I love you to" zeg ik terug voordat ik weer mijn lippen op de zijne duw.
het is u echt afgelopen guys ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het lezen van mijn boek ik had nooit gedacht dat ik 60k zou halen dus dank Julie wel........
ik ga beginnen met een nieuw badboy boek en zal in dit boek wel laten weten als ik het heb geplaatst.
JE LEEST
een jongensinternaat why me
JugendliteraturHey ik ben Jess de meeste mensen hier in Frankrijk kennen me ook wel als the writhe ik ben een wereldberoemde kickbokser Ik heb een prima leventje een geweldige tweeling broer en een schat van een moeder mijn vader is heel mijn leven niet in beeld...