10.

3.3K 85 11
                                    

Pov Jess
Na het gesprek met de jongens ben ik wel op een andere manier naar Kaiden gaan kijken. Hij was dus eerst niet zo een eikel Ronny zei dat hij eerst gewoon een aardige jongen was want als hij normaal kan doen zou het nog best gezellig kunnen worden met de boys.

Ik loop me kamer binnen en Bruce zit op de bank serie te kijken "Hey" zeg ik "Hey zegt hij kijk je mee"" ja hoor waar zijn Kai en Kaiden" ze zijn naar een feestje zegt Bruce "ze wilde meiden fixen"" O oké en hoef jij dan niet mee" vraag ik nee ik ben daar niet zo van "ik vind feestjes wel gezellig maar niet Om alleen meisjes te fixen enzo". Oké "wat kijk je vraag ik "the fresh prince of Bell air ken je dat "ja zeg ik en ga naast hem zitten en we kijken samen een aflevering.

"Bruce" vraag ik na een tijdje "ja" zegt hij ik vraag "waarom ga je nog de hele tijd met kaiden om als die zo een eikel is tegen andere". "Bruce zuchtte kaiden is niet zo zoals die doet als die met mij en Kai is, is hij gewoon de gezellige jongen waar ik vrienden mee ben geworden alleen tegen andere mensen is hij zo maar hoezo is hij zo geworden vraag ik Bruce is even stil en zegt uiteindelijk. Hij heeft gewoon heel veel meegemaakt en vertrouwd niemand echt meer en laat niemand echt meer toe. "Ik wou nog wat vragen maar Bruce stopt me hij zegt "genoeg over kaiden voordat ik teveel zeg vertel jij maar is iets over jezelf" waarom zit je op een jongensinternaat? Ik slik en zeg "mijn moeder is overleden en mijn vader had ons toen mijn moeder zwanger was verlaten" "wat een eikel" zegt Bruce "jup" zeg ik en ga verder met me verhaal.  "Volgens de wet moesten we bij Willem gaan wonen mijn vader dus hij stuurde een advocaat en die zei dat we hier naartoe moesten."

Das wel kut als enigste meisje op een school vol jongens. Meerdere jongens gaan sowieso wat met je proberen.
"Zou kunnen" zeg ik maar "ik kan wel voor mezelf opkomen als je het positief bekijkt is er hier genoeg boyfriend material en ik en Ethan hebben al een paar vrienden gemaakt" enzo "maar nu over jou Bruce waarom zit jij hier". Bruce zegt "ik kon gewoon thuis blijven maar kaiden moest hierheen. Vroeger hadden wij als 2 kleine jongentjes allemaal regeltjes gemaakt en een daarvan was je laat je vriend nooit in de steek dus ik ging met hem mee naar dit internaat."

"Wow das wel heavy je gaat hier gewoon alleen heen voor je beste vriend". "Jup" zegt Bruce.

De volgende ochtend tis zaterdag

Ik word rustig wakker en app effe met beau en eva hoe het er aan toe gaat bij hun.

Ik maak rustig een ontbijt en ineens hoor ik een krijsende meiden stem "kaiden wat doet deze slet hier". Ik draai me kwaad om en zeg "ik weet niet hoor mij jij hebt seks met de jongen die met zowat alle meiden uit deze stad het wel heeft gedaan en dan noem je mij een slet". Ik hoor Bruce die in de deuropening staat zachtjes grinniken. Ze geeft me een bitchklap o deze meid begint dan krijgt ze het ook hoor ik pak der haar en trek haar naar de grond Bruce staat te kijken maar grijpt nog niet in. Dit kreng huilt inmiddels al "zeg sorry voor dat je me slet noemde zeg ik." Ze zegt niks ik trek nog harder aan haar haar en ze gilt me extension "zeg het bitch of ik trek ja haar er stuk voor stuk uit" sorry zegt ze huilend en nu wegwezen bitch zeg ik ze pakt snel haar spullen en rent weg.

Bruce loopt lachend naar me toe "you go girl" zegt die. Ik kijk kaiden aan of die boos is hij haalt lachend zijn schouders op en zegt. "Nu hoef ik haar niet meer weg te sturen."

Hoofdstuk 10 alweer mensen beetje saai maar hoop toch dat jullie het leuk vonden
Omdat ik de eerste week van de vakantie op kamp was en de 2de en derde week dus nu op vakantie ben iets minder hoofdstukken

een jongensinternaat why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu