Pov Jess
Hier zit ik dan in mijn kamer na te denken waarom de fuck ik dat deed. En waarom het zo goed voelde. Wat moet ik nu tegen hem zeggen en hoe gaat het nu verder tussen ons. Was Bruce hier nu maar die had sowieso goed advies. Ik durf gewoon mijn kamer niet uit.Pov kaiden
Ik zit nu al een kwartier voor me uit te staren. Zei kuste mij, ze kuste me gewoon betekend dat dat ze me ziet zitten. Waarom wordt ik hier zo blij van. Nee kaiden ze vind je sowieso niet leuk en deed het vast gewoon vanuit het moment waarom zou ze anders meteen stoppen. Ooh waarom laat deze meid mijn hoofd zo op hol slaan. Was Bruce hier maar die had nu wel goed advies gehadIk loop naar binnen omdat ik het best wel koud heb en ga op de bank netflix kijken. Het is al best wel laat maar gelukkig heb ik nog een paar dagen vakantie. ik weet dat al zou ik nu naar bed gaan ik met al mijn gedachten toch niet kan slapen. Na nog 2 afleveringen van prison break te hebben gekeken. Ga ik in bed liggen ik kan nog steeds niet slapen. Na noch even op bed te hebben gelegen hoor ik iemand over de gang lopen ik sta op en doe mijn deur open. Ik zie op de bank Jess zitten met haar handen in der haar. "Kan je niet slapen vraag ik" "nee" zegt ze zacht dan fluistert ze zacht "wil je bij mij komen liggen" mijn hart gaat sneller kloppen. "Tuurlijk" zeg ik en loop mee naar der kamer ik ga liggen en ze komt tegen me aan liggen mijn hart klopt nu zo snel dat zij het denk ik zelfs zou voelen "welterusten" zeg ik en druk een kus op der hoofd. Al snel hoor ik haar regelmatig ademhalen. Ik val daarna zelf ook in slaap.
Aaah kijk hoe schattig hoor ik een stem. Ik doe mijn ogen open en zie Kai in de deuropening met zijn telefoon in zijn hand staan ik grom en gooi een kussen naar zijn hoofd. Hij schiet in de lach en rent weg. Ik kijk naast me en ik zie Jess daar zachtjes de slapers uit haar ogen vegen schattig. Opstaan beauty zeg ik rise en shine. Als je niet snel opstaat ga ik als eerste douche hoor zeg ik met een knipoog ze springt gelijk overeind en rent naar de badkamer. Na het klaarmaken en ontbijten gaat Jess naar haar vrienden en ik naar mijn vrienden.
Ik heb gewoon al 3k mensen wtf echt niet normaal ik hou van jullie
JE LEEST
een jongensinternaat why me
Teen FictionHey ik ben Jess de meeste mensen hier in Frankrijk kennen me ook wel als the writhe ik ben een wereldberoemde kickbokser Ik heb een prima leventje een geweldige tweeling broer en een schat van een moeder mijn vader is heel mijn leven niet in beeld...