56.

1.7K 51 6
                                    

Effe een waarschuwing er komt smut. Niet heel heftig ofzo er komt nog geen seks ofzo alleen een beetje zoenen enzo. Wil je dat niet lezen moet je dit hoofdstukje even skippen.

Pov Jess
Kaiden crasht zijn lippen op de mijne en schopt met zijn voet de deur dicht. Ik grinnik en hij bijt zachtjes op mijn lip. "Dude kon je niet wachten tot ik de deur dicht had gedaan grinnik ik."
"Nope zegt kaiden je stond daar zo onschuldig en schattig ik moest je gewoon zoenen. Net zoals nu." En hij drukt zijn lippen weer op de mijne de zoen word wat wilder maar hij heeft nog steeds de leiding. Daar ben ik een beetje klaar mee terwijl we zoenen duw ik hem op het bed. Ik neem de leiding en ga op hem zitten. Ik haal even buiten adem mijn lippen van die van hem en trek aan zijn shirt. Hij beweegt mee zodat zijn shirt uitgaat. Hij kijkt me buiten adem met grootte ogen aan wachtend wat ik nu ga doen. Ik druk mijn lippen even snel op zijn mond en ga dan naar beneden ik zet een spoor van kusjes over zijn nek. Er komt een zachte kreun uit kaiden zijn mond als ik op een gevoelig plekje begin te bijten. Ik zet daar een zuigzoen en ga verder naar beneden over zijn schouder. Naar zijn borstkas die gaat hard op en neer omdat die zo buiten adem is. Ik zet op zijn borst ook een zuigzoen en trek met mijn vingers tussendoor de lijnen van zijn sixpack. Ik voel dat het onder mij al aan het groeien is maar ik wil nog even wachten om hem te teasen.ik blijf zitten waar ik zat en begin heel rustig mijn T-shirt uit te trekken. Ik kijk hem in zijn ogen aan en druk mijn lippen daarna terug op de zijne.
Voordat ik verder wil gaan met hem teaden draait Kaiden ons om zodat hij de leiding heeft. Ik wil wat zeggen maar voor dat ik dat kan doen drukt Kaiden zijn lippen weer op de mijne. We zitten in een wilde zoen als er op de deur word geklopt. Ik kijk Kaiden met grote ogen aan en hij drukt zijn vinger op mijn lippen dat ik stil moet zijn.
Ik hoor de stem van Ethan "Jess ben je daar is alles oké ik maak me zorgen heb je al een tijdje niet gezien en ook niet in het restaurant." Ik kijk Kaiden weer met grote ogen aan "ik kan dit niet negeren" fluister ik. "Doe open en zeg dat ik even douchen ben dan kom ik de badkamer uit ik heb toch nog nat haar." Kaiden zucht maar knikt toch. Terwijl ik me heel snel aankleed en naar de badkamer ren doet Kaiden de deur open. "Hey Ethan" zegt Kaiden. Ethan wil beginnen met ratelen maar Kaiden stopt hem en zegt "Ethan Jess is gewoon hier je hebt der niet zo vaak gezien omdat ze even met mijn vrienden aan het chillen was gister avond en vandaag gingen we naar het strand." Hij haalt opgelegd adem. Precies opdat moment kom ik met een handdoek over mijn hoofd de kamer binnen gelopen. "Hey Ethan" zeg ik en geef hem een knuffel. " ik ben niet dood zoals je ziet dus je hoeft ons niet meer te checken. We zijn bezig in een film dus als je het niet erg vind gaan we weer verder. Ik loop alvast naar het bed en hoor Ethan nog tegen Kaiden zeggen. "Zo jij hebt gisternacht zeker een fijne nacht gehad." Kaiden kijkt hem vragend aan. "Door die zuigzoenen grinnikt Ethan met wie doe je het die vrouw van de balie?" "Voor jou een vraag voor mij een weet. "Knipoogt die naar Ethan "dag" zegt die grijnzend en sluit de deur.
Ik schiet in de lach "hij moest eens weten dat ik ze aan het zetten ben Haha dan gaat die je echt vermoorden." Kaiden schiet ook in de lach en kijkt me daarna intens aan waar waren we gebleven. Ik grinnik nope mijn broertje heeft de mood gebroken Haha.

Haha ik zit dit rustig tijdens mijn online les te schrijven. Het blijft wel een soort ongemakkelijk maar ik vind het wel grappig. 

een jongensinternaat why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu