Pov Jess
Ik hoor kaiden zachtjes op de deur kloppen gaat het Jess vraagt hij ja zeg ik snel niet liegen Jess zegt kaiden kom als je klaar ben effe naar mij ik douch me effe snel en doe me pyjama aan ik kom de badkamer uit en kaiden trekt me in een knuffel ik heb een kopje thee voor je gezet zegt hij lief. We gaan samen op de bank zitten en kaiden maakt me rustig door met men haren te spelen na een tijdje val ik inslaap met mijn hoofd op kaiden's schoot.Pov kaiden
Echt Brandon is zo een eikel wat Jess niet weet is dat het mijn neef is maar je kan toch geen meisje gaan verkrachten echt een eikel ik kijk naar mijn schoot en zie Jess daar schattig slapen ze was zo verdrietig echt zielig maar ik heb wel het gevoel dat vanavond mij en Jess wel dichter na elkaar toe heeft gebracht. Rustig val ik ook inslaap ah wat schattig hoor ik ineens en een geluid van een foto camera ik open mijn ogen en zie Kai en Bruce het is nu 4 uur ik vertel ze zachtjes wat er gebeurd is. Ik val na een tijdje weer inslaap.
Nee blijf van me af hoor ik iemand mompelen ik word wakker en kijk naar Jess. Bram blijft van me af mompelt ze huilend in haar slaap bram denk ik vanavond was het Brandon zou het al wel is eerder gebeurd zijn. Ethan Ethan ze komt geschrokken en huilend wakker overeind Ethan gilt ze huilend ik pak haar beet en fluister ik ben het rustig maar ik sus haar zacht heen en weer en ze huilt zachtjes in mijn armen. Moet ik Ethan halen vraag ik ze knikt huilend ja.
Ik loop naar de kamer van Ronny hij was een oude vriend van me. Ik klop op de deur en hoor na een tijdje iemand naar de deur komen. Ronny doet met een slaperig hoofd de deur open en kijkt me verbaast aan kaiden wat kom je hier midden in de nacht doen. Ethan moet effe meekomen er is iets met Jess.
Wat is er gebeurd vraagt Ronny bezorgd. Ik vertel het zo maak hem eerst effe wakker. Ronny maakt Ethan snel wakker en ik vertel ze wat er gebeurd is niet weer he zegt Ethan zuchtend. Is het al een keer eerder gebeurd dan zeg ik vragend ja door onze ouwe stiefvader 7 jaar geleden ze is er net een tijdje over heen en nu dit.
We lopen de kamer in en Ethan trekt zijn zusje meteen in een knuffel.
Na een tijdje gaan Ethan en Ronny terug en gaat Jess weer in haar bed liggen ze vraagt zacht mag ik bij jou liggen tuurlijk zeg ik ik doe me dekens omhoog en laat haar erbij liggen ze fluistert nog dankje voor alles.Ik vond dit hoofdstuk en het vorige echt leuk om te schrijven😁
JE LEEST
een jongensinternaat why me
Roman pour AdolescentsHey ik ben Jess de meeste mensen hier in Frankrijk kennen me ook wel als the writhe ik ben een wereldberoemde kickbokser Ik heb een prima leventje een geweldige tweeling broer en een schat van een moeder mijn vader is heel mijn leven niet in beeld...