60.

1.6K 48 0
                                    

Pov Kaiden
Ik zit nu met de boys in de game ruimte en heb ze alles uitgelegd. "is het nu over" vraagt Kai. "Ik weet het niet mompel ik ja ze heeft me bedrogen maar ik hou van haar. ik weet gewoon niet wat ik moet doen als ik haar nu zie ben ik heel boos als dat niet minder word dan kan het niet meer goedkomen maar ik hoop dat het nog wel goed gaat komen. Ik heb het nog nooit tegen haar gezegd maar ik hou echt van haar. En ik had al hele toekomstplannen gemaakt en dan dit." De jongens kijken me met open mond aan. "Wat" vraag ik. "Je hebt gewoon gezegd dat je van haar houd." Antwoord Bruce "zoiets heb je nog nooit gezegd je moet voor haar vechten man." Ik slik en zeg we gaan kijken hoe het loopt.

Pov Jess
Het is inmiddels een paar dagen later ik slaap bij Ethan op de kamer want Kaiden was me zo erg aan het ontlopen dat hij de kamer pas inkwam als ik weg was. Ik ga hem niet uit zijn eigen kamer weghouden. Bruce had me al wel geappt dat het goed was tussen ons 2 maar die er gewoon even voor zijn beste vriend moet zijn. Ik ga ook niet nog eens Kaiden's beste vriend van hem afnemen. Het enigste wat ik de afgelopen dagen heb gedaan zijn naar de lessen geweest en in bed liggen. Eigenlijk wou ik ook niet naar de lessen maar Ethan zorgde dat ik toch ging omdat over een tijdje de examens al zijn. Iedereen denkt nu al na over wat ze gaan doen na het internaat. Ik wil daar hellemaal niet aan denken een leven zonder Kaiden. We hadden dan maar 2 maanden maar ik kan niet meer zonder hem ik hou van hem maar hoe moet ik dat ooit vertellen als hij me telkens ontloopt. Ethan probeert er alles aan te doen om me optefleuren maar de enigste die dat kan is Kaiden.
Ik hoor een Ping en kijk hoopvol naar mijn telefoon maar geen Kaiden.

Na noch even gelegen te hebben bedenk ik dat ik nog wel schone kleren moet hebben dus ik even maar de kamer moet. Hopelijk is er niemand.

Pov Kaiden
Het is inmiddels een paar dagen nadat het boks gebeuren is gebeurd. Jess slaapt niet meer bij ons maar bij haar broer. Ik mis haar meer dan ik me kon bedenken. Bruce en ik hebben net even zitten gamen.
Ik loop de trappen op naar de kamer. Ik open de deur. Ik stap naar binnen en precies op dat moment zie ik Jess uit haar kamer komen met een tas. Ik kijk haar aan en mijn hart begint weer sneller te kloppen. "Sorry stamelt ze ik zal weer gaan ik kwam even kleding halen." Ze word knal rood. Ik sta der een beetje ongemakkelijk. Ze loopt naar de deur en kijkt me niet meer aan. Ze opent de deur en loopt de gang op. Kom op kaiden heb de ballen zeg dat je der mist spreek ik mezelf toe. "Jess wacht" zeg ik. Ze draait zich verbaast om met haar blik nog naar de vloer. "Ik mis je" fluister ik. En kijk der aan. Bang dat ze me niet terug mist. Er komt een kleine glimlach op haar gezicht "ik mis jou ook Kaiden." Ik haal opgelucht adem en loop zachtjes naar haar toe en druk mijn lippen op die van haar. Ze kust gelijk mee. "Beloof me geen leugens meer" fluister ik. Geen leugens fluistert ze terug voordat ze der lippen weer op die van mij duwt.

Yeey het is weer goed. Hoofdstuk 60 alweer.

een jongensinternaat why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu