48.

1.9K 50 13
                                    

Pov Jess
We liggen nu al effe op onze kamer te chillen. Als er op de deur geklopt word. Kaiden kijkt vragend op en doet open. Het zijn mijn vrienden Ronny Sam en de rest ze komen binnen en schrikken als ze mij zien. "Hey Jess" zegt Sam voorzichtig. "Jullie hoeven niet te doen alsof ik dood ben hoor" grinnik ik.
Na nog eventjes met de Guy's gekletst te hebben. Begint Sam " hebben jullie al gehoord over volgende week zondag?"
"Nee hoezo wat gaat er gebeuren?" "We gaan op schoolkamp naar Ibiza" "omg zo cool." "Je gaat zeg maar met een van je roommates op een kamer." "Ahhh dat gaat zo leuk worden"

Effe tijdskip van een week.
Aaah ik heb zo veel zin in kamp lekker naar Ibiza daar wil ik al zo lang graag naartoe. En ik ga met Kaiden op een kamer met zen tweetjes. Ik hoop dat er wat gaat gebeuren maar ja misschien vind die mij wel hellemaal niet leuk. Maar als die me niet leuk zou vinden waarom wou die dan zo graag met Bruce ruilen want daar zou ik eerst mee op een kamer gaan. Nou ja ik moet niet zo piekeren ik zie wel wat er gaat gebeuren.
De boys zijn vandaag samen weg dus dan kan ik effe rustig inpakken. We moeten voor vanavond 9 uur de koffers in de aula hebben gezet zodat die alvast zijn ingeladen want morgen ochtend gaan we al om 6 uur weg van het internaat. Dus dat word slapen in het vliegtuig. Ik zit echt te twijfelen wat ik allemaal meeneem. We mogen maar 1 koffer. Met wat er nu op mijn bed ligt kan ik er wel 5 vullen. Misschien is 6 bikini's ook wel een beetje veel voor 10 dagen. Ik zal er 3 terug in mijn kast hangen. En ik hoef vast ook niet zo veel kleren mee.

Nadat ik eindelijk klaar was met alles uitzoeken was het al weer 2 uur later. Laat ik nog maar even een aflevering vampire diaries kijken. Ik zal wel in slaap zijn gevallen want ik word wakker van gelach. Ik doe een oog open en kijk recht in de lachende gezichten van Bruce en Kaiden. Ze ploffen naast me neer en laten allemaal lelijke foto's zien van hoe ik met mijn mond open slaap. Nadat ik me weer een beetje had opgefrist gingen we eten. Na nog even een aflevering serie te hebben gekeken ging ik slapen.

Vanochtend was heel veel gehaast maar we zitten nu toch allemaal in het vliegtuig. Ibiza here we come

Jeh there going to Ibiza

een jongensinternaat why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu