13 .

3.2K 86 18
                                    

Pov kaiden
Jess ligt te slapen ze is best wel schattig wtf waar gaan mijn gedachtes naar toe ze is gewoon lekker dat zal ik bedoelen.

Pov Jess
Bruce heeft me meegevraagd om vanavond mee te gaan naar het feestje van bram hij geeft in de villa van zijn ouders een feestje want ze zijn op vakantie. Ik ben me nu aan het klaarmaken en ik heb een rode jumpshout aan waar mijn figuur goed in uit komt ik stijl me haar en doe een beetje make up op niet teveel.

Ik loop de badkamer uit en ik hoor Bruce fluiten "you slay girl" ik moet lachen door Kai en kaiden word ik van boven tot onder gecheckt kaiden loopt langs me en fluistert in me oor "you look hot" en hij likt zijn lippen ik word rood waarom the fuck word ik rood ik bloos nooit.

Ik stap bij Bruce in de auto en we rijden naar het feest. Op het feest doet bram de deur open "hey lekkertje" zegt die tegen mij en hij doet met Bruce een gekke hand shake. Ik en Bruce lopen naar binnen het ruikt al naar zweet en alcohol "zullen we eerst een drankje doen" schreeuw ik naar Bruce "is goed" we lopen naar het drinken en ik maak een mixdrankje met Fanta cola en Bacardi het klinkt heel vies maar het is best wel lekker we gaan effe dansen en daarna lopen we naar een andere kamer waar truth or dare word gespeelt echt veel mensen van het internaat zijn hier maar ook best wel veel meiden "willen jullie meedoen" vraagt een van de gasten ja.

Ik ga erbij in de kring zitten en ze zeggen "als je een opdracht of iets niet wil zeggen moet je 4 shotjes nemen". Kaiden komt er ook bij zitten. Na dat een paar mensen dingen hadden gedaan was het kaiden's beurt "truth or dare aan Jess" ik kijk hem aan zal ik voor safe gaan of voor dare uiteindelijk zeg ik "dare" iedereen juicht. Kaiden zegt "zoen mij voor 20 seconden". Ik zucht en loop naar hem toe kaiden kijkt verbaast en blij hij had vast verwacht dat ik shotjes zou drinken. Kaiden trekt me bij hem op schoot en ik zoen hem het voelt wel alsof de hele wereld steel staat ineens hoor ik meerdere mensen lachen "er is al meer dan een minuut voorbij hoor tortel duifjes". Ik kruip beschaamt van zijn schoot af en kijk naar kaiden.

Wanneer hij mij ziet kijken doet hij grijnzend een kus handje.

Pov kaiden
Ik had net zo een ander gevoel bij het zoenen het voelde alsof de wereld even stil stond het was zo anders dan normaal vind ik Jess leuk neejoh dat kan niet ik ben de badboy ik val niet voor meisjes ik doe het alleen met ze het kwam vast omdat ze er zo lekker uitziet in deze kleding.

We gingen verder met truth or dare nu was het mijn beurt om te kiezen ik kies dare. "Ga voor 10 min met Suzan naar boven en kijk wat er gebeurd" Suzan is wel lekker ik kijk naar Jess en ik zie haar slikken. Toch ga ik mee naar boven Suzan staat daar heel verleidelijk ze is wel lekker maar niet zo lekker als Jess waarom de fuck denk ik de hele tijd aan haar. Ze is irritant ze zet me voor schut. Fuck Jess ik zoen Suzan en kom na een kwartier naar beneden en kijk naar Jess iedereen joelt maar Jess kijkt stil voor zich uit.

Pov Jess
Waarom doet dit me pijn waarom ben ik jaloers ben ik verliefd op kaiden nee toch? Hij is irritant en een mannelijke hoer maar ik word er gek van dat kaiden me 2 kanten blijft laten zien. Hij kan zo aardig en leuk zijn maar ook zo kut en irritant mijn opa zei vroeger altijd mannen zijn net spinnen ze hebben heel veel verschillende karakters.

In me eigen gedachten verzonken hoor ik ineens iemand Jess zeggen huh ja zeg ik een beetje verdwaast "truth or dare" zegt een jongen dit keer kies ik truth  "ben je nog maagd" vraagt de jongen. "Ja" zeg ik iedereen kijkt me verbaasd aan  hoe kan zo een lekker meisje als jou nog maagd zijn" ik haal mijn schouders op en vraag truth or dare aan de volgende. Na een tijdje sta ik op en loop ik naar bier pong.

Na een tijdje ben ik al zwaar aangeschoten en voel ik 2 handen op mijn heupen ik draai me om en zie een lekkere jongen staan. "Hey" zeg ik we gaan samen dansen en ik dans tegen hem aan na een tijdje zoent hij mij ik kijk om me heen en zie kaiden jaloers kijken ik vind het wel grappig dus zoen deze gast terug. Na een tijdje trekt hij me mee naar boven maar ik sputter tegen "ik wil niet verder gaan" schreeuw ik.

"Maar ik wel" schreeuwt hij hij duwt me tegen de muur en zoent me weer ik wil hem in ze ballen trappen maar uit een laatje haalt hij een touw hij bind mijn armen vast en benen en gooit me op het bed.

Ik gil hard en huil hard ineens word de deur ingetrapt en zie ik kaiden staan hij en de jongen beginnen te vechten en ik voel overal de plekken waar zijn handen zijn geweest branden. Na een tijdje ligt de gast nock out op de grond en rent kaiden naar mij hij maakt me los en trekt me in een knuffel hij tilt me op en neemt me mee naar zijn auto. Ik zit daar nog steeds in shock "gaat het" vraagt hij zachtjes ik zit stil en knik langzaam ook al gaat het niet. "Niet liegen" zegt kaiden en hij trekt me bij hem op schoot en knuffelt me ik begin weer zachtjes te snikken en hij troost me wanneer ik weer wat rustiger ben gaan we terug naar het internaat.

Op het internaat loop ik stil naar binnen" ik ga douche zeg ik zacht" is goed" zegt kaiden hij trekt me nog snel in een knuffel. En ik loop de douch in. Ik zit zachtjes op de grond te snikken vroeger ben ik ook wel is verkracht door mijn oude stief vader toen ging ik op kick boks omdat ik het nooit meer wou laten gebeuren maar ik raakte in een soort waas ik kon niks meer doen.
 
Omdat dit hoofdstuk zo lang is heb ik het in meerdere delen verdeelt
Ik vind het echt super leuk dat jullie mijn boek lezen en stemmen en reageren thanks allemaal.

een jongensinternaat why meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu