Pov Eva
Ik heb een slecht voorgevoel over iets. Beau ligt nog te slapen maar het is niks voor Jess om niks te laten weten ook al is ze nog zo dronken. Ik heb er al 5x gebeld en ze neemt niet op. Gister op het feestje had ik er wel de hele tijd met 1 jongen gezien. Dus de kans is het grootste dat ze bij hem is maar ik vertrouw het voor geen meter."Goedemorgen hoor ik Beau schoor achter me al iets van Jess gehoord?"
"Nee" zeg ik zacht "ik vertrouw dit niet." "Ik begin me ook wel een beetje zorgen te maken zegt Beau het is al 12 uur Jess is meestal vroeg wakker."Pov Jess
Ik word walker met barstende hoofdpijn. Ik wil met me handen in me ogen vrouwen maar die zitten vast. Geschrokken doe ik mijn ogen open heel veel meer zie ik niet. Ik zit in een donkere ruimte zonder raampjes. Wtf Jess wat is er gebeurd denk terug aan gister. De halve avond kan ik me niet meer herinneren ik weet wel een jongen waar ik mee dansten en me iedere keer nieuwe drank gaf. Ineens begint het tot me door te dringen. Ik ben gedrogeerd die gast die me iedere keer drank gaf heeft er wat ingestopt ik was al na 4 drankjes zwaar dronken. Ik probeer me de rest van de avond te herinneren maar kan me niks bedenken. Ik begin te wiebelen ik probeer mezelf los te maken maar me armen zitten te strak vast ik probeer mijn benen. Hey die zijn nog los das wel dom van ze. Ik sta op met de stoel nog aan me vast. Als er strakjes iemand binnenkomt trap ik diegene en ren weg.Het leek wel een eeuwigheid te duren voordat er iemand binnen kwam met eten. hij zei niks zette het neer en draaide zich om om weg te lopen ik gaf hem een trap in zijn rug. En toen die viel sprintte ik de deur uit. Het enigste wat ik niet had bedacht was dat er nog een stuk of 5 andere mensen in de gang stonden dus ik werd meteen weer gepakt. Ik schopte en sloeg om me heen maar dat maakte de man die me vast had alleen maar kwader. Hij sleurde me aan mijn haar mee naar de kamer terug.
Hij duwde me keihard in de stoel en maakte nu ook mijn voeten vast. De man die ik net is zijn rug geschopt had kwam kwaad naar me toe en gaf me een harde klap in mijn gezicht. Het doet veel pijn maar ik ben wel wat hardere klappen van kickbox gewent.
"Waarom zit ik hier" vraag ik ijzig kalm ik wil niet aan ze laten merken dat ik bang ben. Ze reageerden niet draaiden zich om en liepen me kamer uit.
Jeez wat nu? Zouden Beau en Eva al doorhebben dat ik weg ben of nou ja niet bij een jongen.
Jess is ontvoerd🙄
JE LEEST
een jongensinternaat why me
Teen FictionHey ik ben Jess de meeste mensen hier in Frankrijk kennen me ook wel als the writhe ik ben een wereldberoemde kickbokser Ik heb een prima leventje een geweldige tweeling broer en een schat van een moeder mijn vader is heel mijn leven niet in beeld...