"Hayat opstaan nu!" hoor ik mijn moeder naar me schreeuwen van beneden. "Ja ja ben al wakker" mompel ik half slapend. ik loop mijn badkamer in en doe m'n ding. Vervolgens loop ik naar mijn kledingkast en doe een goud oranje jurk aan met een zwarte hoofddoek. Tijdens het opruimen doet safae een leuk nummer op en begint het hele gezin te dansen. Zo'n uur later besef ik dat ik te laat kom. 'Heel leuk en aardig allemaal maar Ik moet naar school!!" iedereen kijkt me verschrikt aan. En zo rende familie tahiri als kippen zonder kop door t huis heen. 'Safae jij rat! Waar is mijn Gucci riem!?" schreeuwde Walid door het huis heen. " Wie noem jij hier een rat? Hond dat je bent ik heb het niet eens!' schreeuwde Safae dit keer. En ineens zag ik een hele voorraad aan slippers door het huis vliegen en wie wordt zoals gewoonlijk weer geraakt? "Mama waarom gooi je ze naar mij ik heb niks gedaan!" riep ik verontwaardigd. " Layn3al shitan! Walid waarom is mijn Hugo Boss parfum leeg?!" begon mijn vader weer. " Ewaja moet je ook maar voor mij halen eh" Ging Walid er arrogant op in. 'Missn hram' hoorde ik ineens mijn vader schreeuwen. Een klap was het enige wat je nog hoorde na hetgeen wat mijn vader zei. Het is inmiddels nog later. Ik pak mijn tas, jas en schoenen die ik half aantrek. Op school aangekomen moet ik weer hetzelfde liedje aanhoren. " ga je maar melden en ik wil je na de les zien" ik gehoorzaamde de docent en bleef na de les zitten. 'Ja meneer, waar moest ik voor blijven zitten?'hij schraapte zijn keel en keek nogal boos, dit beloofde niks goeds. Met een zucht sluit ik de deur achter me en zie walid op de bank ruziën met Safae. "Safae ik ga je echt een stoot geven als je mijn voeten nu niet komt masseren" Walid strek zich uit en sluit zijn ogen. Safae fronst verbaasd en neemt plaats op de bank. Walid opende een oog en zag dat Safae niet deed wat hij vroeg. Hij pakt de afstandsbediening en gooit die naar haar. 'Wacht maar" riep Safae dreigend en liep de keuken in. Walid en ik staarde elkaar aan tot we Safae aan zagen komen lopen met een bord en een pollepel in haar handen. Met de pollepel sloeg ze walid als een gek en het bord gooide ze erachter aan. "wat is dat voor lawaai!!!" kwam mijn moeder stompend naar beneden en zag t gebroken bord. Safae rende naar boven en liet Walid en mij alleen met een kokende moeder. " Ik ga niet liegen maar het was hayat!" Riep hij ineens. Geschrokken kijk ik op. "Helemaal niet ik ben net pas thuis!" Niet dat t mijn moeder boeide wie t had gedaan want ze gooide de slippers naar ons alle drie. Ja alle drie, Safae dacht te ontsnappen maar dat ging niet door. Met een zere plek op mijn arm plof ik op bed en val in slaap.