Deel 68

295 14 8
                                    

Hij kijkt me een paar secondes aan en wrijft vermoeid over zijn voorhoofd. "Je moet niet zo overdrijven." Hoorde ik dit nu goed? "Dit bedoel ik! Ik word zo schijtziek van jou gadverdamme. Als ik met jou mijn leven moet delen en een gezin moet vormen moet ik daar extra goed over nadenken'. Het lijkt alsof zijn kaak klem zit. Hij wordt overmand door een plotselinge, onverklaarbare woede die hij met moeite inhoudt. Zo erg was het ook weer niet, toch? Uit het niets lacht hij eng en kijkt me na enkele seconden weer kill aan. 'Je moet niet denken dat ik je hier gevangen houd meid. Hou die dreigementen dan ook voor je als je weet dat je vrij bent je koffers te pakken en te gaan wanneer je wilt. Hij doet de deur, die al de tijd open stond, dicht en loopt alsof er zonet niks gebeurd is heel kalm terug naar de bank en kijkt verder naar zijn programma. Met een mond vol tanden sta ik stomverbaasd te kijken hoe hij weer doet alsof er zojuist niks gebeurd is. Ik uit een geïrriteerde zucht en stampvoet de trap op. Met een pyjama setje loop ik de badkamer in en laat het warme water in de douche al lopen. Ik kleed me uit en stap de douche in. Ik sluit mijn ogen en laat de warme waterstralen over mijn lichaam gaan. Na er 20 minuten onder te hebben gestaan droog ik mezelf af en trek een mijn pyjama aan. Wat hij beneden aan het doen is, is ook voor mij een raadsel aangezien ik de televisie niet meer hoor. Oke misschien heb ik net iets teveel gezegd wat hem waarschijnlijk gekwetst heeft maar dat laat hij gewoonweg niet merken. Het enige wat hij doet is me wegduwen als het moeilijk wordt of als hij boos is. Ik was dan ook behoorlijk geïrriteerd. Hij moet gewoon wat meer begrip en emotie jegens mij. Begrijp me niet verkeerd, ik heb hem ook op zijn leuke momenten mee mogen maken ook al was het maar voor kort.
Met een kop thee staar ik, diep in gedachten gezonken, naar buiten via de glazen deuren van het balkon. Zonder dat ik het doorheb loopt Nasser de kamer geluidloos in. Zonder mij aan te kijken kleed hij zich uit en laat enkel zijn boxer aan. Betrapt kijk ik weg als ik net iets te lang naar hem staar. Hij is dan wel een zak maar aantrekkelijk is de man zeker. Zijn serieuze blik en onweerstaanbare lichaam maakt hem ontzettend sexy. En soms maar dan ook echt heel soms vind ik het best opwindend als hij in discussie met me is. Niet altijd hoor maar soms heb ik gewoon zin om een discussie te starten om gewoonweg te genieten van hem. Is it just me of zijn jullie ook raar? Haha. 'Hallo?' Ik knipper een paar keer en kijk een fronsende Nasser aan die langzaam bij me in bed komt liggen. Onbewust schuif ik een klein beetje op en kijk weer naar buiten. Hij zucht hoorbaar en keert zijn rug naar me om. 'Ik haat je soms echt wist je dat?' Geen reactie. Na een minuut of 2 zucht hij nog een keer 'Ik slaap, zie je dat niet mens?' en trekt het dekbed meer naar zich toe. Ik kan het niet laten en geef hem een niet al te harde klap op zijn blote brede schouder. 'M'n bed uit, je gaat maar op de bank je nacht doorbrengen.' Hij negeert me diehard en slaapt verder. 'Nasser!' Ik draai hem met al mijn kracht in één keer op zijn rug. Langzaam gaan zijn ogen open die me droog aankijken. 'Wat moet je' een grijns siert zijn gezicht zodra ik hem chagrijnig aankijk. 'Als je nu niet normaal doet-' hij zet snel zijn hand op mijn mond en kijkt me vermoeid aan. 'Gaan we dit nu echt doen?' Vragend kijkt hij me aan met een ondeugend lachje op zijn gezicht. Mijn blik glijdt van zijn ogen naar zijn lippen. Zal ik het gewoon doen? Nee verdient hij niet. Maar.... ik kan hem er wel mee plagen. Langzaam haal ik zijn hand weg die ik begin te strelen. Verbaasd maar grijzend volgt hij mijn handelingen. Met mijn niet al te lange vingers streel ik zijn breedgebouwde borst waar ik stiekem gek op ben. Ondertussen haalt hij mijn elastiekje uit mijn haar waardoor mijn lange krullen vrij komen. Hij krult een plukje om zijn vinger en kijkt me diep in de ogen aan. Ik plant zachte kusjes in zijn hals en ga langzamerhand richting zijn borst. Hij tilt mijn kin op en duwt me dichter tegen zich aan. Net wanneer hij opgewonden zijn lippen op de mijne wilt zetten, hou ik mijn wijsvinger op zijn lippen en kijk hem grijzend aan. 'Dat dacht ik dus even niet he Nas inou' ik tik met diezelfde vinger op zijn neus en ga dan van hem af. Zonder wat te zeggen loop ik met wat vaart de kamer uit voor hij tegen me gaat schreeuwen. Beneden aangekomen zijn alle lichten uit. Gek genoeg hoor ik hem niet. Het kan hem niets schelen, verbaasd me niks. Met toch wel een lichte teleurstelling dat hij me niet achterna is gekomen steek ik wat kaarsen op en kijk er dan geruisloos naar. Verstijfd zit ik stil als ik een warme adem in mijn nek voel. ' Dacht je er zo makkelijk van af te komen dame?' Dit keer geeft hij de kusjes in mijn nek. Deze man zorgt voor kippenvel over mijn gehele lichaam. Ongelofelijk. Ik sluit mijn ogen en laat hem zijn gang gaan. Hij loopt om de bank heen en komt voor me staan. Langzaam duwt hij me op de bank en komt niet lang daarna boven me hangen. Met zijn vingers streelt hij mijn borstkas en ontknoopt de eerste drie knopen van mijn pyjama. En laat ook daar een spoor van zachte kusjes achter. Ik bijt hard op mijn lip om geen geluiden van genot te uiten. Hij heeft dit door en grijnst. 'Slaaplekker liefste' en met die woorden staat hij op en loopt de trap weer op.
Karma is a b*tch.

Strange love.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu