Deel 20

662 28 5
                                    

"TRINGGGG TRINGGGG"
7.00 am

"HAAAAYAAAAAT DOE UITTT NUUUUU" schreeuwen Ilias, walid, soufiane en safir vanuit hun kamer en niet te vergeten de kraai genaamd hanane naast mij. Ik moet gaan werken vandaar mijn wekker. Ik rol van mijn bed af en loop dan naar de badkamer. Ik doe mijn kapje af en borstel mijn pijpenkrullen en doe het in een nette lage knot. Dan doe ik de wassing en verricht daarna het gebed. Ik kleed me om (zie omslag) en loop dan terug naar het bed waar hanane nog op ligt te stinken. "HANANE"
"YEMMA" roept ze hysterisch ik ga helemaal stuk van t lachen. Ze staat op en mompelt nog wat en verdwijnt dan in de badkamer.

Ik lach zachtjes en loop dan naar de jongens die ook nog liggen te stinken. "SBAH EL GAIRR" "Kaulo heksss" sist Ilias. Ik loop de kamer in en val bijna om van de stank. "Habibtie gaat het" vraagt safir bezorgd! "Aaals jullie vv... van mme houuuuden...." zeg ik moeizaam en leun op de kast. "Ga door dan eh hmara!" Zeurt walid. " DAN DOEN JULLIE NU HAYECK VEEL DEO EN PARFUM OP!!!!" Roep ik dan. Ze kijken me allemaal aan met een 'meen je deze' blik en gaan dan weer verder met slapen. Ook safir is weer terug gaan liggen. Hanane heeft zich ook opgefrist en komt naast me staan. We kijken elkaar aan en grijnzen breed aangezien we aan hetzelfde denken. We lopen terug naar onze kamer en pakken glimlachend en geniepig de nodige spullen. We lopen weer terug naar de jongens die nog steeds in dezelfde positie liggen, en geven elkaar een seintje. hanane doet de speakers kei hard aan en ik spray huppelend door de kamer mijn favoriete Victoria secret body mist door de hele kamer. " WALIDDDDD EN SAFIRRRR HOU JULLIE MEIDEN IN KAULO BEDWANG" brult soufiane met een kussen op zijn hoofd om zogenaamd de geur van mijn heerlijke body mist niet te ruiken. " EN JIJ DAN TAMZA DOE DIE MUZIEK UIT" brult Ilias dit keer. Walid en safir staan beide op en ook zij grijnzen breed naar elkaar net als hoe hanane en ik dat deden. Hanane en ik kijken elkaar slikkend aan omdat we weten dat het verkeerd zal gaan aflopen. " hayat" fluistert hanane. "Ja" fluister ik terug. "RENNEN" gilt ze ineens waarna ik em ook meteen op een sprintje zet door het huis.

Dachten hanane en ik nou echt dat wij sneller zijn dan twee gespierde mannen? Hanane en ik staan uitgeput in de keuken te hijgen want ja onze conditie is precies 0,00000001. Voordat we het wisten worden we beide opgetild door safir en walid. Ze zetten ons op hun schouder en rennen dan weer naar boven. "SAFIRR STOPPP AUBBB" gil ik lachend. "Ik vind het niet erg hoor" "ja maar ik wel!!". Aangekomen bij walid zijn kamer waar Ilias en soufiane nog liggen, gooit safir mij op het bed en walid doet hetzelfde bij hanane. Niet lang daarna springen ze ook op het bed en beginnen ons te kietelen als straf. "Waaaaaalidd stoppp ik kan niet meer!!" Gilt hanane. "WHAHAHAHAH SAFIR STOPP AUBB!!" Vervolg ik dan. "Zeg walid en safir zijn de knapste en gespierdste mannen op aarde!" "Ey en wij dan" roept Ilias verontwaardigd. "Jaja jullie ook" "Aaah mooi zo" zegt soufiane tevreden. Hanane en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach. "JULLIE VIER KNAP EN GESPIERD WOLLAH LAAT ME NIET LACHEN HAHAHAHA" roepen we beide. De jongens kijken elkaar aan grijnzen vervolgens naar hanane en mij. "ILIAS PAK HANANE DE VOETEN EN WALID JIJ HOUDT HAAR ARMEN VAST SNEL, SOUFIANE JIJ KOMT MIJ HELPEN MET HAYAT.!!!" Commandeert safir hun. Na een minuutje of 2 besef ik wat ze van plan zijn en schier overeind alleen ben ik zoals altijd weer te laat. Mijn voeten heeft soufiane stevig vast en safir  heeft mij armen vast geklemd. " we geven jullie nog 1 kans zeg dat wij de knapste en gespierdste mannen zijn" "wollah" zegt hanane en kijkt mij aan. Ik snap de hint en zeg "meeeeeeh" .

De jongens kijken elkaar schouderophalend aan en beginnen ons bij de voeten en buik te kietelen. Ik proest het uit en mijn hele hoofddoek is verpest die ik zo mooi had gedaan voor het werk. Omg mijn werk!!.!.! Helemaal vergeten. "STOPPP IK KOM TE LAAT VOOR MIJN WERKKKK" "ja ja goeie smoes" "NEE WOLLAH SOUFIANE" "is goed boys laat hun." "Uhm ik hoorde dat alleen hayat weg moest" zegt walid en kijkt grijnzend naar Hanane. "Ow ja vergeten mijn ma had me net geappt dat Mn broertje vast zit op de wc en dat ik moest komen helpen want-" ze werd onderbroken door mij en de rest. "Kijk hanane dat je een smoes verzint weet iedereen maar bedenk be3da een goeie" ! We lachen allemaal en staan vervolgens op en doen ons ding.

Aangekomen op het werk.
Ik fatsoeneer mijn kleding even en denk dan even terug aan vanochtend en glimlach om mijn binnenpretje. "Aaah mevrouw tahiri net op tijd" ik schrik en draai me om en kom oog in oog te staan met mijn baas. Hij heeft me opdrachten opgegeven en ik ga meteen aan t werk. Ik heb veel geleerd van die caissière bij de Albert Heijn. Ik vond het niet beleefd en fijn hoe ze met me omging en haar gedrag was ook niet uit te staan. Aangezien ik in de Bijenkorf werk moet ik ook gesprekken aangaan met sommige klanten dus dan zet ik een glimlach op en ga vriendelijk met ze om No matter what. Sommige hebben dan een bad day en reageren het dan op andere wat dus totaal niet de bedoeling is!

"Mevrouw tahiri u mag gaan en u krijgt een week vrij van de baas" hoor ik de assistent achter me zeggen. Ik draai me om geef haar een hand en wens haar nog een fijne avond toe. Ik loop naar buiten en zie mijn lieve safir in de auto wachten. "Salam" zeg ik als ik instap. "Wasalam prinsesje. Ging alles goed op het werk?" "Ja Elhmd" de rest van de rit hebben we alleen maar gebabbeld over koetjes en kalfjes tot we thuis waren. Ik stap uit en loop meteen door naar de deur zonder op safir te wachten. Ik klop ongeduldig en zie soufiane geïrriteerd de deur open doen. Ik groet iedereen en ga naar mijn kamer. Ik doe mijn hoofddoek af en reinig mijn gezicht. Ik loop nog ff naar de trap om hanane te roepen zodat ik de deur op slot kan doen. Hanane springt op t bed en valt al meteen in slaap.

Strange love.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu