Deel 38

367 19 0
                                    


"Haha kijk eens aan wie we daar hebben" grijnst Nasser gevaarlijk. Safir trekt me woest achter zich en gaat tegenover Nasr staan. Ik kan net niet verstaan wat ze zeggen maar het blijkt niet goed te gaan. Safir verkoopt Nasser een harde vuist en zo raken ze al snel in een gevecht. Ik wil ze wel tegenhouden maar stel dat ik weer degene ben die een klap ontvangt? Ja I dont care Nasser maakt Safir helemaal af! Ik trek met al mijn kracht Nasser weg bij Safir en geef hem een rake klap. "Blijf van hem af jij slet!" gilt het meisje met wie Nasser bezig was. Maar  zei ze nou slet tegen me? "Hoe noemde je mij?" Vraag ik verbaasd op mijn beurt en spring op haar. Ik trek één keer aan haar haar en een hele pluk valt eraf nep wijf. "Nasser help me dan!" Twee sterke armen komen rond om mijn middel en trekken me van haar af. Trots kijk ik naar t eind resultaat en sla vervolgens de armen weg van die zak en loop meteen naar safir. "Ga maar naar je mietje toe vieze hoer" mompelt ze nog. Met een ruk draai ik me om en bespring haar weer. "Hayat klaar!" Brult Nasser boos. Ik laat haar los en kijk Nasser weer aan. "Haha je meisje is niet zo mooi meer he' Grinnik ik, maar hij vindt het niet zo grappig. Safir is inmiddels overeind gaan staan en wacht tot ik eraan kom. Ik probeer safir te ondersteunen maar hij duwt me weg. "Safir wat is er?" Vraag ik hem bezorgd maar hij kijkt me teleurgesteld aan. Hij gaat rechtop staan en kijkt me recht in de ogen aan. "Hoelang hebben jullie twee al contact" vraagt hij zachtjes en haalt een hand door zijn haar. " je begrijpt het niet..." fluister ik haast onverstaanbaar. "Lieg niet tegen me!" Barst hij uit. Uit schrik deins ik achteruit. "Ik had het kunnen weten" lacht hij waarna hij wegloopt. Snel haal ik hem in en hou hem tegen. "Safir laat het me uitleggen alsjeblieft het is niet wat je denkt!!!" Probeer ik hem uit te leggen maar tevergeefs.. hij kijkt me slechts aan met een boze maar gebroken blik en loopt weg. Huilend laat ik me vallen op een bankje. Ik zet mijn gezicht in mijn handen en huil het uit. Een luide donder gevolgd door regen kan er ook nog wel bij joh. Mijn hoofddoek is doorweekt ohjaa daarom kwamen we hier over dat close gedoe, mijn leven is nu echt een puinhoop. "Wat doe jij hier?" Ik kijk op en zie dat rothoofd van Nasser. 'Jij moet echt uit me buurt blijven' Snauw ik hem toe. Neergeslagen gaat hij naast me zitten en staart voor zich uit.

Strange love.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu