Ik ontwaak uit mijn slaap als ik mijn telefoon naast me hoor trillen. Ik kijk op mijn telefoon en zie 'safir' op mijn scherm staan. Automatisch verschijnt er een glimlach op mijn gezicht en veeg met mijn vinger om op te nemen. "Hallo?" Komt er zachtjes uit mijn mond met een ochtendstem. "Hey prinses" ik voel me rood worden en reageer op hem. Na een leuk en lang gesprek te hebben gehad met hem stap ik mijn bed uit en loop naar de douch. Ik kies vervolgens een leuk outfitje uit omdat ik met de Squad naar de stad ga. Ik loop de trap af en groet mijn gezin. Walid en ik doen onze schoenen aan en vertrekken dan naar de auto. Ik stap in de mooie BMW van walid en hij houdt er ook wel van om een beetje te showen met zijn auto voor de lol en niet om indruk te maken bij de meisjes. "Oké we gaan eerst langs safir dan langs onze neven en als laatst na.-.." walid werd onderbroken door een geluid dat van de achterbank kwam. Ik wenk naar walid dat er iemand in de auto is en zie hem langzaam omdraaien. We draaien ons allebei langzaam om en kijken dan naar de achterbank waar we een etende hanane aantreffen. "Hoe ben jij in hemelsnaam hierin gekomen zonder dat wij t wisten?" Vraagt walid verbaasd. "Nou kijk jij deed de deur al open en ik stapte al in" zegt ze op een logische manier waarna ze haar vingers vol chocolade aflikt. Walid en ik draaien ons weer om en moeten hard lachen.Bij onze tante en ook hun huis aangekomen klop ik een paar keer en de deur vliegt open. Ilias rent als een of andere malloot naar de auto met zijn schoenen en zijn LV tas in zijn handen. "KAULO ILLIE KOM TERUG" brult soufiane hem toe. "BELE3 EH ZAMARS" hoor ik hun moeder schreeuwen. Ik moet grinniken om mijn familie en stap dan weer in de auto. Nu gaan we safir ophalen maar die drie achterin kunnen voor geen minuut stil zitten. "Kan jij niet zo smakken eh heks!" Sist soufiane tegen hanane. "Soufiane weet jij nog hoe safir eraan toe was toen hij me een hmara noemde?" Vraagt ze onschuldig terwijl ze door smakt. Soufiane denkt na maar trekt dan wit weg. "HAHAHAHAHAAH bang voor meisje oullehhh" schreeuwt walid terwijl hij door het spiegeltje kijkt. We lachen aan 1 stuk door tot we bij safir zijn. "Bolle ga naar achter safir komt naast mij" commandeert walid mij. Ik luister gehoorzaam en ga naar achteren. "ILIAS SCHUIF IS FF MET JE DIKKE REET" gilt hanane. "Als je boy was en ik een chimie je zou zeker op me kwijlen eh" zegt Ilias met een hc blik. "Stop aub met je hoge dunk tfoee" reageert hanane terwijl ze kotsneigingen nadoet. Soufiane en ik liggen beide in een deuk en walid doet ondertussen de muziek aan. Even later komen we aan bij onze nichten omdat het leuker zou zijn om met een grote groep te gaan. Walid toetert een paar keer als we voor de deur wachten. Niet lang daarna zien we marwa en laila gestresst hinkelen omdat ze ook niet volledig zijn aangekleed. "Sowwww moeilijk eh een beetje geduld hebben" zegt marwa sarcastisch als ze ons groet en walid boos aankijkt. We moeten lachen om haar en marwa moet ook lachen om haarzelf. We zitten nu een beetje op elkaar omdat rr geen plek meer is maar ja we zijn het als het ware gewend. Er is voor nog een plek naast walid maar ja daar komt safir te zitten.
Bij safir zijn huis aangekomen zien we safir van een afstandje al aankomen lopen met zn schattige outfit.
"EWAA DRERRIESSSS EN SAHABTIESS" brult safir lachend als hij instapt. Hij groet de jongens met een box en marwa, laila, hanane en mij met een kus op onze voorhoofd. "Saff Saff niet zo aan haar lebberen" zegt walid geïrriteerd als hij hanane kust. "O m g hoe Cute hij is gewoon jaloers aaaaaah" gillen soufiane en ik als echte trutjes ahahahaha.Aangekomen in de garage zoeken we een parkeerplek was altijd heel lastig is. "DAAARRRRRR" gilt hanane uit een dode hoek. Walid bedankt haar en parkeert vervolgens. "Yallah zied uitstappuhhhhh" we stappen allemaal uit en iedereen gaat in een tweetal lopen. Je kan t al raden ik mrt safir, hanane met walid, marwa met soufiane die echt om de minuut moeten lachen om hun EIGEN grappen niet eens om elkaar en als laatst Ilias met laila. We lopen wel in een groep maar we lopen toch apart get it? "OMGGGG DOUGLAS HEEFT UITVERKOOPPPPP!!" Gillen hanane en marwa ineens als we langs de douglas lopen. "OMGG JEYYYYYY" voegen laila en ik er gillend aan toe. De jongens kijken pijnlijk naar elkaar toe omdat ze weten dat het een uur zal gaan duren.