"Hayat!!!" hoor ik krijsend in mijn oor. "Hanane alsjeblieft niet zo krijsen!" "Soerrrryyyy" zegt ze fluisterend. "Owwwww echt" vraag ik met wiebelende wenkbrauwen. Ze moet lachen en geeft me een duwtje maar ja ik ben net wakker dus ik kukelde van het bed af. "Uhm hayat gaat het nog daar beneden?" "Gaat echt perfect als je erbij komt met atay wordt helemaal gezellig" je kan de sarcasme als het ware voelen. " ah ha Aha ha" je bent toch ohhh zoo grappig!" "Ahhaah weet ik maar help me!" "Ja ja rustig maar". Ik sta met moeite op en loop naar de badkamer. "Nee laat mij eerst!!!" " hell noooo" schreeuw ik en probeer haar weg te duwen. We duwen elkaar omver en vallen op de grond. We proberen op te staan maar vallen toch weer neer. "Hayat moet je niet werken?" "Nopeee heb een weekje vrij." "Owwww oki"
"Hanane wat wil je eten!!!" Schreeuw ik door het hele huis heen. "Kunnen jullie ook nog rustig praten of is schreeuwenhet enige wat jullie kunnen doen?" Zeurt soufiane. Ilias stelt zich ook aan door met zijn hand pijnlijk over zijn oor te wrijven. "Ja ik word nog doof met jullie om me heen!" "Safir niet zo zeuren anders mag je de deur uit!" Horen we hanane bazig zeggen. "Weh sqa jij ezelin!" reageert safir. "Wat zei jij?!!!" Gilt hanane.
Niet lang daarna hoor ik haar de trappen af stormen en zie ik haar uiteindelijk met een stok in haar linker hand en een slipper in haar rechter hand. Haar hoofddoek heeft ze naar achteren gezet en zoekt naar safir. Het verbaasd me dat ze naar hem zoekt aangezien hij gewoon op de uhh Huh? "WHAHAHAHAHAHAHAHAH SAFIR HEEFT ZICH VERSTOPT WHAH!!!" Gil ik lachend. De jongens kijken ook rond na mijn opmerking en schieten ook in de lach. "WHAHAHAH SAFIR IS BANG VOOR MEISJEEE!!" Brult walid als hij ziet dat safir zich echt is gaan verstoppen. "Waar ben je ah hond!!!" Schreeuwt hanane op haar beurt. Ze liep langs alle meubelen en bij de gordijnen aangekomen gaf ze een harde stoot met de stok. "Weh zebiiii hmara" horen we schreeuwen achter de gordijnen komen. "yek eh baby zit je hier" gilt hanane en begint net slaan. Safir rent de trap op met hanane achter zich aan. Hij rent onze kamer is en doet de deur op slot. Mijn kamer is de enige kamer met een slot omdat hanane vaak bij ons komt slapen en dan doen we in mijn kamer onze hijab af. "Deur open en wel nu!!!!" Roept ze luid "hahahaha ik kan niet meer!" schreeuwt Ilias lachend vanuit de woonkamer. Ik ga ondertussen ook helemaal stuk van het lachen. "Zeg wollah dat je niet gaat slaan!!" Roept safir als een meisje! "WOLLAH BOYS KOM WE GAAN NAAR BOVEN!!!" Brult walid tegen soufiane en Ilias en waarschijnlijk ook tegen mij. We lopen allemaal naar boven en zien dat we al te laat zien. Hanane staat voor de spiegel en zet haar hoofddoek goed. Zodra ze klaar is komt ze onze richting op en gebaart met haar handen dat het opgelost is. We volgen hanane met onze ogen en kijken vervolgens elkaar aan. "Wwaaaar is safir?" Vraagt Ilias met een ingehouden lach. "Hhelp ... ieemanddd!" We lopen stilletjes naar de kamer en zien safir alleen in zijn korte broek liggen op grond, kreunend van de pijn. Zijn hele lichaam is rood van de klappen en hier en daar een paar afdrukken. "HEHAAHAHAHAHAHAHHA IK KAANNN NIET MEER!!!!!!" Brult soufiane lachend en valt achterover van het lachen. Ik leun tegen de deur aan en haal adem van het lachen. Ilias neemt alles op en lacht er ook nog bij.