LUCY
Natsu dalıp girmişti, onu dürtmek zorunda kalırken "Hey, dünyadan Natsu'ya, dünyadan Natsu'ya, füze inişi bekleniyor." tarzında dikkat çekici bir şeyler söylemeye çalıştım.
En sonunda kafasını sallayarak kendine geldiğinde "Sonunda! Aklın nerde senin?" diyerek çemkirdim.
"Özür dilerim. Kafam tamamen dağılmış."
"Maçı mı düşünüyorsun? Merak etme, eminim harikalar yaratacaksınız. Size tezahürat yapacağım, hemde en önden."
Sevinmesi gerektiğini düşünüyordum ama burun kıvırarak "Tezahürat yapacağın kişinin ben olacağımdan emin misin?" diye sordu.
"Ne demek istiyorsun?"
"Umarım Sting, kalbinde tekrar sahalara dönmüyordur çünkü o zaman bizim tezahürat işi yatar."
Bu da neydi böyle? Kıskanıyor olamazdı, değil mi? Hayır, hayır. Kesinlikle olamazdı.
Omuz silkerek "O iş benim için kapandı. Onu affedemem." dediğimde suratındaki ifade bu sefer meraklı bir hal almıştı. Bende defterleri kafasına yavaşça vurup "Hadi, Psikoseksüel Kişilik Kuramı. Devam et, kaplan." dedim.
Başını tutarak "Acıttı, Luce." dedi.
"Luce?"
"Evet, sana Luce demek istiyorum. Yoksa sen sevgilim, aşkım ya da bebeğim, tarzı bir şey mi tercih edersin?"
Suratımı ekşiterek "İğrenç! Sakın aklından bile geçirme." dediğim sırada arkadan bir ses "Aslında, Luce, ona 'sarışın' dememi tercih eder." diyerek yanımıza oturdu ve kağıtları karıştırmaya başladı.
Natsu dişlerinin arasından "Sting." dediğinde, Sting hiç aldırış etmeden "Ah, Freud'un kişilik gelişim kuramları mı?" dedikten sonra Natsu'ya baktı.
"Hepsini saymamı ister misin? Lucy için ezberlemiştim çünkü ilgi duyduğu bir alan ama eminim sen bunu bile bilmiyorsundur."
Natsu'nun nedensiz bir şekilde sinirlenmeye başladığını fark edince "Şu an uygun bir zaman değil, Sting. Görmüyor musun, çalışıyoruz?" dedim ama bu ona engel olmadı.
"Natsu'yu çalıştırmana yardım etmemi ister misin? Biliyorsun, ilk dönem bu dersten BA ile geçtim."
Natsu beni işaret ederek "Kusura bakma ama dersi AA ile geçen birinden dinlemeyi tercih ederim." dediğinde başarılı olduğumu düşünmesi beni mutlu etmişti.
Sting kabullenir bir şekilde ellerini kaldırıp sustuktan sonra beklemediğim bir anda kulağıma eğilip "Yarın ki maçta beni desteklediğini duymak istiyorum." diye fısıldarken, Natsu'nun "Sting, ne istiyorsun?" diye çıkışarak bizi bölmesini izledim.
"Hiçbir şey Natsu, sadece bir kaç iddia hakkında konuşmak istemiştim, ne dersin? Oturalım mı?"
Garip bir şekilde Natsu'nun yüzü solmuştu. Arada bana kaçamak bakışlar atıyordu ama genel olarak susmuştu.
Natsu bu şekilde susmazdı, neler oluyor? Sting onu gerçekten bastırmıştı, neydi bu iddia konusu?
"Ne iddiası?"
"Evet, Natsu. Ona söylesene, ne iddiası? Bende merak etmeye başladım şimdi."
Yutkunarak bakıyordu. Bu işte ciddi bir şeyler olduğunu sezmem uzun sürmemişti.
"Olay nedir, Natsu?"
Natsu tedirgin bir gülümsemeyle "Seninle bir ay çıkacağıma dair Gray'le iddiaya girmiştim, ondan bahsediyor. Ama sen zaten bunu biliyorsun, öyle değil mi? Biz o işi çoktan aştık." dediğinde önce bir süre burkulmuş hissettim ama sonra aklıma zaten benimle bir ay çıkmak için, bana şantaj yapmasından dolayı, bu işin altından böyle bir şeyin çıkacağını tahmin etmiş olduğum geldi, bende bildiğim yalanına ayak uydurmak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyene Aşık Olma Sorunsalı (TAMAMLANDI)
FanficLucy, göze çarpmayan, hatta silik denilebilecek bir öğrenciyken, kendisinin tam tersi olan okulun en sevilen basketbolcusunu kızdırdığında olacakları hayal dahi edemezdi. Natsu girdiği iddia yüzünden Bayan Görünmez ile bir ay boyunca sevgili olmak z...