17.Bölüm (Sarhoşluğun Aşk Çıkmazı)

2.1K 227 512
                                    

LUCY

Kızlara olayı anlattığımda, Natsu'nun bana yaptığı şeye onlarda çok sinirlenmişti. Düşününce... Birinin benim tarafımı tutması garip bir duyguydu.

"Natsu'nun bunu yaptığına inanamıyorum." diyen Erza'nın suratındaki ifade sinirli değil düşünceliydi.

"Ama, Lucy... Natsu, bilmiyorum... Seni tamamen kandırmış gibi gelmiyor bana."

"Ne demek istiyorsun?" diye sorarken içimdeki umuda engel olmak istemiştim.

"Senden bahsediş şekli veya sana davranış şekli, bunlar Natsu'nun daha önce hiç görmediğim bir yanıydı."

"Tabii ki de! Beni kandırmak için, aşık rolüne bürünmesi gerekiyordu."

"O zaman sen yanında yokken bile rol yapmaya neden devam etsin ki?"

Erza'nın söylediği bu söz kafamı karıştırmıştı. Natsu, ben onun yanında değilken bile benimle ilgili iyi şeyler mi söylüyordu yani?

"Bir şey mi biliyorsun, Erza?"

FLASHBACK

"Natsu! Sana kaç kere dersleri ekmemen gerektiğini söylememem gerek. Senin yerine imza atan kişi kimse, onu da bulup azarlayacağımdan emin olabilirsin!"

Natsu korkuyla geri sinerken "Özür dilerim! Özür dilerim! Ama annem gibi davranmak zorunda mısın?" dedikten sonra kafasına bir kitap yemişti.

"Acıdı, Erza! Elimde değildi, antrenmanım vardı."

"Ah, gerçekten serserinin tekisin. Lucy sana nasıl katlanıyor?"

Sakura saçlı çocuk bu ismi duyunca adeta yerine mıhlanmıştı.

"Lucy... Haklısın. Bana nasıl katlanıyor cidden?"

Erza, Natsu'nun yanında yürürken, onun bu sessiz halini görünce "Lucy hakkında ne düşünüyorsun, Natsu? Onda bu kadar sevdiğin şey nedir?" sorusuyla merakını gidermek istedi.

Erza "Lucy hakkında mı?" dedikten sonra sakura saçlı çocuğun kızaran yüzünü görünce, şaşkınlıkla gülümsemişti.

"Kızardın mı, sen?"

"Hayır! Hayır! Ben... Sadece... Neden durup dururken bunu soruyorsun?"

"Bir kızla en uzun ilişkin pardon onlara ilişki demek yürek ister, en uzun birlikteliğin iki üç günle sınırlı olduğu için olmasın sakın. Lucy'e karşı ne hissettiğini bilmek istiyorum çünkü o çok iyi bir kız."

"Bunu nasıl tarif ederim bilmiyorum, tek söyleyebileceğim, mutluyum. Onunlayken başka hiçbir şeyin önemi yokmuş gibi sanki." bunları söylerken dalıp gittiğini son anda fark eden Natsu "Ama en önemlisi, çok güzel olması, bu beni fazlası mutlu ediyor!" cümlelerini kurarak kendine gelmeye çalıştı.

"Ona karşı ciddisin, öyle değil mi?"

"İlişkimiz iki üç günü çoktan geçti sonuçta, öyle değil mi?" cümlesiyle Lucy'nin onun için sıradan bir kız olmadığını vurguladıktan sonra "Hem Lucy'den daha iyisini bulacak değilim." cümlelerini söylerken kocaman gülümsemişti.

Erza Natsu'nun bu cümlelerinde kinaye veya bir yalan göremiyordu, karşısında sadece aptal bir aşık vardı. O kadar aptaldı ki aşık olduğunun farkında bile değildi.

ŞİMDİ

"Natsu'yu yıllardır tanırım, Lucy. O gün yalan söyleyen bir hali yoktu.

İstenmeyene Aşık Olma Sorunsalı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin