28.Bölüm (Dilek Hakkı Planlaması)

1.4K 188 196
                                    

NATSU

Bana merakla bakan gözleri anlayışla karşılıyordum çünkü sanki devlet sırrıymış gibi ne isteyeceğimden kimseye bahsetmemiştim, benden de ne ajan olur be, göbek adımı ağzı sıkı olarak değiştirsem iyi olurdu ama benim göbek adım yok.

Cebimden çıkardığım broşürü Lucy'e uzattığımda bana anlamayarak bakıyordu. "İncele."

O elindeki broşürü incelerken ben planımdan bahsetmeye başladım.

"Ders programına baktım cuma ve pazartesi dersin yok, bu sen nasıl öğrencisin diye sorgulamama neden oldu çünkü bendeniz pazartesi tüm dersleri ekmek zorunda. Neyse, yerime imza attırırım, benim için endişelenmene hiç gerek yok."

Hala anlamamış olmalı ki elindeki broşürü bana uzatıp "Ne demek istiyorsun?" demişti.

"Şöyle söyleyeyim, güzellik; planımız şahane bir balayı."

Omuz silkti. "Biz evli değiliz ki."

"Bizimkisi barışma balayı zaten."

"Seninle barışmamı mı istiyorsun?"

"Bir dur Lucy, o işi ben halledeceğim zaten. Şurda bir dilek hakkın var diyen cine daha fazla dilek hakkı istiyorum deme numarasını yapmaya çalışıyorum."

Jetonu yeni düşmüş olacak ki şaşkınlıkla bana verdiği broşürü geri aldı.

"Dalga geçiyor olmalısın!"

"Hayır, geçmiyorum. Sen ve ben bir kaç günlüğüne kısa bir tatile çıkıyoruz."

Gray "Natsu, emin misin? Laxus seni bu sefer gerçekten öldürebilir." dediğinde kendimden emin bir şekilde güldüm.

"Laxus'un şu sıralar başını kaşımaya vakti olduğundan bile şüpheliyim, kendisi Kagami'yle birlikte Dexter'cılık oynamakla meşkul."

"Abim bir seri katil olma yolunda ilerliyorsa bu senin suçundur, Natsu. Dikkat et de ilk hedefi sen olma."

"Hepinizi şok edecek bir bilgi olacak ama söylüyorum: Bu sefer hedefi ben değilim, cidden değilim!"

Bu da yetmezmiş gibi ne kadar özgüven patlaması yaşıyorsam ukala bir şekilde "Hem Laxus artık bana bir şey demez, o kim ki? Artık aynı seviyedeyiz, onunla görev arkadaşıyız. O benim yeni kankam." dediğimde Lucy'nin elinseki telefonu bana doğru tuttuğunu gördüm.

Masum bir sesle onun ne olduğunu sormamla kendi sesimi telefonun ses kaydından dinlemem bir olmuştu.

"Hem Laxus artık bana bir şey demez, o kim ki? Artık aynı seviyedeyiz, onunla görev arkadaşıyız. O benim yeni kankam."

"Aaah, bununla ne yapsam acaba? En iyi Laxus'a gönderip bu konuda bir de onun fikrini sorayım.

"Bu haksızlık ama! Lucy biraz merhamet göster. Boşuna demiyorum ben buna zalim diye."

"Tamam, o zaman şöyle yapıyoruz. Kural gereği seninle şu barışma balayına gelirim ama herhangi bir sınır aşımına yeltenirsen bu kayıt üzerinde biraz oynamayla Laxus'a gider."

Ona doğru sakin bir sesle "Son kısmı kesip Laxus kim ki diyerek onu aşağılamışım gibi görünen kısmı kullanacaksın, öyle değil mi?" diye sorduğumda kafasını evet anlamında sallamıştı.

"Sende en sevdiğim şeylerden biri olan bu zekan neden dönüp dolaşıp beni buluyor?!"

Gülümseyerek "Sen kaşınırken çokta zor olmuyor." demişti.

İstenmeyene Aşık Olma Sorunsalı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin