LUCY
Sakin ol, sakin ol. Sakin ol... Sakin olamıyorum! Fazla naz aşık usandırmış olabilir mi gerçekten? Anında başkasını mı buldu?
Halbuki kapıyı açmamla içeri girmem arasında en fazla beş dakika vardı, bu kadar hız The Flash'da bile yok be arsız!
Lisanna'yla normalde aram çok iyidir ama okul yoğunluğundan dolayı nerdeyse bir aydır hiç konuşmamıştık, şu an medeni halini bilmiyor oluşum içimdeki paranoyaklığı tetikleyip duruyordu ve bu çok sinir bozucuydu.
Çek pençelerini ondan, diye avaz avaz bağırma isteğimi mantıklı kız imajımı korumakla bastırdım ve gördüğüm bu manzara hiçte beni katil olmaya itmiyormuş gibi davranarak içeri girdim.
"Hemen kaynaşmışsınız." derken elimden geldiğince gülümsemeye çalışmıştım.
"Ah, evet. Daha önceden tanışıyorduk."
Lisanna seni severim ama suratındaki o gülümseme şu an bende Juvia'nın aşk rakibi hissini uyandırıyor.
Hani Laxus'un kardeşi olduğum da göz önünde bulundurulursa bu yaşta hapse girmek istemiyorum o yüzden eğer 'Biz kardeşiz, evlenemeyiz.' dışında bir cümle kuracaksan, ben o cümleyle seni boğmadan önce sus lütfen.
Ve evet aklımdan tüm bunları geçirirken suratımda kocaman bir gülümseme var. Sanırım bu beni sosyopat yapar. Ama kimin umrunda?
"Şeyden, tanışıyoruz-"
"Şu zorla gülümseyen surata da bir bakın." diyerek kızı bölen Natsu'ya ölümcül bir bakış atmıştım.
"Neden bahsediyorsun sen?"
"Asıl sen neden bahsediyorsun? Suratın şu an kıskançlıktan ölüyorum diye bağırıyor resmen!"
Onun o gülen suratını yanında durduğu masaya geçirmekle ilgili bir iki hayal kurduktan sonra sakinliğimi korumaya çalıştım.
"Bu da nerden çıktı?"
"Senin her bir mimiğini ezbere biliyorum, huysuz kraliçe. Sakın benden kurtulabileceğini sanma."
Bundan bu kadar zevk alıyor olması sinirlerimi bozuyordu. Yine eline koz vermiştim, bravo bana.
"Bu saçma şeye daha ne kadar devam edeceksin?" derken Lisanna'nın omzuna dokunmuştum.
"Bak, Lis benim arkadaşım ve ben sadece ona da bir pislik yapmandan endişeleniyorum, hepsi o kadar."
Kollarını göğsünde bağladıktan sonra ikna olmuş gibi bakmıştı ama daha sonra "İyisin. Sen bayağı iyisin, bak. Bir ajansa başvur sen. Hem güzelsin hemde oyunculık yeteneklerin zirvede." dediğinde ikna olmadığından emin olmuştum.
Göz devirmeme karşılık "Ve Oscar..." şakasını yapmaya başlayınca sinirle "Kapa çeneni! İstediğin şeyi yap, neden umrumda olsun ki?!" diye bağırıp pes etmiştim.
"Hadi, Lucy. Aranızda ne dönüyor anlatacak mısın artık?"
Lisanna'nın sorusuna cevap vermeye hazırlanırken, kolunu onun omzuna atan Natsu'ya inanamayarak bakıyordum.
"Bak tatlım. Sana olan biteni hemen söylüyorum. Karşımda gördüğün dünyalar güzeli kız benim eski sevgilim ve şu an beni senden deli gibi kıskanıyor. Bir şey sorabilir miyim? Beni terk ettiğin için pişman oldun mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyene Aşık Olma Sorunsalı (TAMAMLANDI)
FanfictionLucy, göze çarpmayan, hatta silik denilebilecek bir öğrenciyken, kendisinin tam tersi olan okulun en sevilen basketbolcusunu kızdırdığında olacakları hayal dahi edemezdi. Natsu girdiği iddia yüzünden Bayan Görünmez ile bir ay boyunca sevgili olmak z...