27.Bölüm (Görevimiz Master Chef)

1.7K 199 211
                                    

FLASHBACK

NATSU

İçimden bir ses ki o şu an ki sesim oluyor, kesin çok pis oyuna geliyorsun yukarda seni sağlı sollu dövecekler diyor ama pozitif düşünmek istiyorum.

Laxus'u takip ettiğimde Kagami'nin ciddi bir suratla koltukta oturduğunu fark etmiştim, aynı surat ifadesini Laxus'ta da görünce anında geri dönmek için arkamı döndüm ama Laxus beni ensemden tutup durdurdu ve çektiği bir saldayeye oturttu.

"Bu sandalye elektrikli değil, dimi? Hani burdan sonrası Yeşil Yol'a dönecekse şimdiden son dualarımı etmeye başlayayım çünkü ben."

Laxus bana bakıp sitem etmişti. "Çenen var beynin yok. Bir susmayı denesene sen, çakralarını açar valla bak."

Yakalanan bir suçlu gibi ellerimi kaldırdıktan sonra ağzıma fermuar işareti yaptım.

"Sen bu öğretmenle ilgili Lucy'nin bize anlattığından daha fazla bir şey biliyor musun?"

Canıma mı susadım bilmiyorum ama ağzımı işaret edip cevap vermemiştim.

"Sana diyorum! Biliyor musun, bilmiyor musun? Konuşsana!"

"Az önce sus dedin ya! Anne gibisin gerçekten. Hem sus anneye cevap verilmez, hem de konuşsana neden susuyorsun?"

"Dalga mı geçiyorsun sen benimle?"

"Hayır, ne münasebet. Sadece durum tespiti yapıyorum."

"Senin dilin fazla uzadı, ben o dili kop-"

Kagami'nin "Lütfen ana konuya dönebilir miyiz, Susam Sokağı sakinleri?" ikazıyla asıl olaya dönüp ne yapabileceğimizi tartışmaya karar vermiştik.

Kararı uygulamak uzun sürse de önemli olan ortak bir noktada buluşabiliyor olmamızdı. Zaten bu ortamda bulunmam bile bir mucizeydi. Kagami, normalde Laxus'un bana haber vermek gibi bir niyeti olmadığını söyledi, onu zor ikna etmiş.

"İşte bu be! Gördün mü Laxus? Senin arkadaşın bile benim tarafımda."

"Senin tarafında falan değil o, Lucy'le evlenirken seni nikah şahidi yapmak için huyuna gidiyor."

"Bir dakika, ne ara kızı verdin ona?!"

"En başından beri plan buydu zaten. Kagami'den iyi damat mı bulcam?"

"Onu da döv o zaman! O da dayak yesin!"

Güldü Kagami. "Ha döverse kızı almamda bir sıkıntı yok yani?"

"Öyle mi dedim ben?! Uğraşmayın benimle zaten depresyondayım. Kendimi Dazai gibi hissediyordum, sürekli bir intihar etme hevesi var içimde."

"Bana uyar valla, sen öldükten sonra Lucy'i daha rahat evlendiririm ben bununla. Düğünde biri olay çıkaracak mı diye endişem olmaz en azından."

Ayağa kalkarak "Yarime kavuşmadan asla! Ölmek var dönmek yok!" dememden sonra bana tek kaşını kaldırarak bakan Laxus'un alaycı bakışlarıyla ezilerek yerime oturdum.

"Yani ölmek yok! Unutun onu! Bundan sonra tek mottom 'Sonsuza kadar mutlu yaşadılar.' Bende bundan istiyorum, amen."

Laxus sırtıma elini sert bir şekilde vurduktan sonra "Sen kızı ikna et önce de ondan sonra konuşalım istersen. Şu an boşta ya çünkü. Hani unutmuşsundur diye söylüyorum." diyerek benimle dalga geçince sinirden gözüm seğirmeye başlamıştı.

Ama haklıydı herif, ne diyebilirdim ki? Kızı ikna ettik de abisi kusur kaldı.

ŞİMDİ

İstenmeyene Aşık Olma Sorunsalı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin