Vasey
Sotva jsme přišly k nám, už mě přitiskla na vchodové dveře a dravě si kradla mé rty pro sebe. Slabě jsem vyjekla, nečekala jsem to ani v nejmenším.
,,Ty jsi nějak nažhavená" dostala jsem ze sebe provokativně, když se mi přisála na krk. Obmotala jsem své paže okolo jejího krku.
,,A ne? V těch šatech jsi naprosto k sežrání.." odvětila a já dál už neměla co dodat.
Jak jsme se postupně přesouvaly od obýváku, přes kuchyň, schody, koupelnu do mého pokoje, ztrácelo se i oblečení.
Dostaly jsme se až k posteli. Stočila si mě pod sebe a zatímco svými dlaněmi zkoumala mé tělo, svými rty sváděla krutý boj s těmi mými.
,,Mmm.." vzdychla jsem jí do polibků, když se svými prsty dostala k mým citlivým místům. Ona se jen troufale ušklíbla a putovala pomalu svými rty od mého krku až k dekoltu.
Tep jsem měla splašený jako stádo koní a to jen z jejích doteků. Přesně věděla už i za tu krátkou dobu, co na mě platí nejvíc.
Dostala se až k mým bradavkám. Pohrávala si se mnou, vždycky. Provokativně se mi dívala do očí a zkoumala, jak se topím ve slasti pod její péčí. Slabě jsem jí zatáhla za zlatavé pramínky vlasů.
Líbla mě letmo na bříško a následně si lehla vedle mě. Přisála jsem se jí na růžovoučká ústa, mezitím ona nepřestávala a svou dlaní sjížděla níže a níže k mým stehnům.
Hladila mne po stehnech a líbala. Milovala jsem každý její dotek i polibek, vždy to bylo jako poprvé.
Splývaly jsme v jedno tělo a ve chvíli, kdy bych to nečekala, se něžně otřela prsty o mé nejcitlivější místo.
Prudce jsem zavzdychala, ale ona si znovu a znovu kradla mé rty. Uspokojovala mě a já jí postupně zapomínala oplácet polibky. Zavřela jsem oči a vnímala jen její teplo a pohyby...
----
,,Lásko?" optala se, když mi ležela na hrudi a já ji škrabkala na bříšku. Byly to úžasné chvíle a užívala jsem si každou minutu s ní.
,,Ano?" zvedla jsem pohled k ní a opřela se o lokty.
,,Mám pro tebe to překvapení" šeptla a líbla mě na nos.
,,Jaké?" nechápavě jsem si ji prohlédla. Ona se vesele smála od ucha k uchu.
,,Byla jsi někdy v Evropě? Na horách?" zajímala se a já nechápala kam tím míří.
,,Ne v Evropě jsem opravdu nikdy nebyla a jak na horách?"
,,Lyžovat?" vyptávala se dál zvědavě.
,,Na lyžích jsem jednou vrazila do stromu, takže od té doby jen snowboard. Proč?" stále byla mimo mé chápání. Ona se zasmála mému zážitku.
,,No víš, naši mají chatu v Alpách v Rakousku.." zvedla se a natáhla pro svou kabelku, ležící kousek od postele.
Následně mi podala jakési dva proužky papírů. Zvědavě jsem si je prohlédla a jediné, co jsem pochopila bylo, že to jsou letenky do Vídně.
,,Jedeš na Vánoce s rodinou?" usmála jsem se a dala jí je zpátky. Cestovali často, chyběla i ve škole.
,,Máma je stále v Japonsku a táta v Kanadě, jako vždy.." vysvětlovala. ,,A mám jen dvě letenky.." podbízela mě.
,,Juu jedete s Lindsey?" zakřenila jsem se od ucha k uchu. Vždy jsem chtěla sourozence, ale na to nikdy nedošlo. Záviděla jsem jí tak skvělou sestru.
,,Ne Vasey!" zasmála se. ,,S tebou" pohlédla mi do očí v zápětí a já ztuhla.
,,Děláš si legraci?" vykoktala jsem zcela vážně. Hleděla jsem na ni jako na blázna.
,,Jasně že jo, proč bych ti to jinak říkala?" ušklíbla se a odložila letenky na noční stolek.
,,Ne vážně, to.. jakože.." ztrácela jsem slova a do očí se mi hrnuly slzy.
,,Nechtěla bys se mnou jet?" posmutněla najednou.
,,Jo já.. jasně že jo. Já jen.. nemůžu tomu uvěřit" po tvářích se mi valily slzy štěstí.
,,Princezno! Neplač přece!" zasmála se a objala mě pevně.
Po nějaké chvíli, kdy jsem tuhle informaci zpracovávala, jsem se zvedla a znovu jí nahlédla do křišťálově modrých očí.
,,Kdy?" dostala jsem ze sebe jen.
,,Letenky propadnou v pondělí, takže ideálně nejpozději v neděli nočním letem" odvětila a to pro mě byl ještě větší šok.
,,Já.. to přeci nejde. Kdo se bude starat o dům a vůbec.. nemám tolik peněz.." špitla jsem nakonec.
,,Tak hele, Vasey. Peníze absolutně neřeš, prosím. Chci s tebou strávit nezapomenutelné vánoce daleko odsud, kde nás nikdo nezná a nemusíme se skrývat.." začala a já jí jen naslouchala.
,,A o dům se vám postará naše slečna pro domácnost. Pracuje pro nás už deset let, je opravdu úžasná" přesvědčovala mě.
,,Já.. tak dobře" usmála jsem se a ona si mě přitáhla k dlouhému a vášnivému polibku...
ČTEŠ
Svedená
RomanceMatka jí zemřela, žije s otcem. Ten pracuje na rodinné firmě, která zůstala na krk pouze jemu. Vasey Duke, samotářská a chladná slečna, chodí na náboženské gymnázium pro dívky. Nikdy mužskou společnost nevyhledávala. Bude to mít následek? #Lesbianst...