Vasey
Všichni ve škole se bavili jen o Kathryn a ji samotnou jsem nezahlédla. Bylo mi to více méně jedno, ať si dělá co chce.
Po druhé hodině jsem se vydala ke skřínce pro učebnice na poslední hodiny. Dneska jsem měla v plánu jít odpoledne do knihovny, musela jsem si najít pár informací do referátu. A jen my máme učitele češtiny, který nám zakazuje internet.
Když jsem zabouchla dveře od skřínky, lekla jsem se osoby, která za ní stála. A to tak moc, že jsem sebou prudce trhla.
,,Ježiši, tohle mi nedělej" vyhrkla jsem a sebrala ze země sešit, který mi vypadl z ruky.
,,Promiň, nechtěla jsem tě vyděsit" pronesla tiše Kath.
,,Ehm, potřebuješ něco?" dostala jsem ze sebe jen a pozorovala ji. Byla nesvá, zase. Kdepak se vytratila ta sebevědomá Kate?
,,Můžu s tebou mluvit?" optala se.
,,Má to co dělat s tím, že se o tobě teď všude mluví jako o lesbičce?" pozvedla jsem tázavě obočí a ona přikývla. Všichni, kteří kolem nás procházeli, si nás zvědavě prohlíželi.
,,Takže už to taky víš. Já, Vasey.." sbírala odvahu. ,,Chtěla jsem ti dát najevo, že mi nezáleží na tom, co si ostatní myslí. Už ne" pokračovala.
,,Hm, aha" pokrčila jsem nad tím nezaujatě rameny.
,,Ničí mě to, že si ale o mě myslíš ty, že jsem falešná a jen tě využila. Chtěla jsem to změnit. Vasey, opravdu mi na tobě záleží a nic z toho nebylo předstírané" její hlas byl úplně jiný, než jsem znala.
,,Co se stalo, stalo se" snažila jsem si držet odstup, potlačila jsem všechny pocity pod pokličku hluboko uvnitř sebe. Bylo to více než těžké.
,,Chtěla bych to napravit. Vím, že už to nevezmu zpátky, ale.." chtěla znovu pokračovat, ale já ji zastavila.
,,Kathryn, prostě to nejde. Prosím, nech mě být" vydechla jsem jen a otočila se na patě k odchodu.
,,Vasey! Miluju tě!" křikla z ničeho nic na celou chodbu a v tu chvíli se mi svět zastavil. Všichni okolo se zasekli na místě a dívali se jen na nás.
Otočila jsem se k ní a ublíženě si ji prohlížela. Najednou jsem nedokázala být tak bezcitná a ignorantská. Myslela to vážně a já cítila to samé, neměla jsem vlastně důvod ji dál nenávidět. Rozum odešel za dveře a srdce si konečně hodlalo vzít to, co chtělo.
Vydala jsem se dva hodně rychlé kroky k ní a přitáhla si ji k sobě do vášnivého polibku. Bylo mi tak ukradené jako nikdy celé naše okolí.
V ten moment jsem nemyslela na nic jiného než jen na ni a to, jak moc mi na ní záleží. Byla pro mne vším. A jestli jsem nikdy nevěřila na pravou lásku, teď věřím. Nedokázala jsem si představit už byť jen jedinou minutu bez ní.
Když jsem se odtáhla, něžně jsem ji pohladila po líci. Sladce se mi koukala hluboce do očí a z toho krásného momentu nás vytrhla jiná osoba.
,,To si snad děláš srandu!" vykřiknul kdosi. Další a další se jen hrnuli a hleděli na nás. Najednou jsem neměla ani nejmenší tušení, co bych tak měla dělat.
,,Vasey, pojď" popadla mě za ruku a táhla pryč od skřínek k východu ze školy. Byl to dobrý nápad, protože teď jsem si nedokázala ani v nejmenším představit, že bych měla být ve škole.
Celou cestu jsme utíkaly. Nebylo to daleko k ní domů, ale už jsem sotva popadala dech. Odemkla a vtáhla mne prudce za sebou. Musela jsem se slabě zasmát.
Odhodila jsem svou tašku na podlahu a shodila ze sebe boty hned vedle. Na to mě přitiskla ke zdi a pevně uchytila ruce nad hlavou.
,,Ani nevíš, jak moc jsi mi chyběla.." pronesla a já se usmála.
,,Tak to bys mi to asi měla dokázat" provokovala jsem ji a ona to vzala za slovo.
Ukradla si totiž znovu jen pro sebe mé rtíky a postupně se z něžných polibků stávaly vášnivé. S každým prohloubením jsme se blížily k jejímu pokoji.
Padly jsme spolu do její postele a já si uvědomila, jak dlouho jsem tu nebyla. Vůbec to, jak dlouho jsme spolu nemluvily. A teď tohle? Ležím v její posteli a čekám, co udělá.
Svleče si triko a já si nemůžu pomoct. Pozoruji ji při každém sebemenším pohybu. Má tak krásné tělo. Černá krajkovaná podprsenka jí nádherně podtrhává dokonalý dekolt.
Vrhne se na mě a aniž bych to sama stihla postřehnout, dobývala se pod mé oblečení. Netrvalo jí dlouho a už vyhledala i zapínání mé podprsenky. Ucítila jsem její dlaň na své bradavce pod tričkem a neubránila se slabému povzdechu.
Uvědomovala jsem si čím dál tím víc své pocity vůči ní. Nešlo jen o její povahu. Chybělo mi teplo jejího objetí, chuť jejích rtů, ochrana její lásky, čistota její duše, vášnivost jejího srdce a v neposlední řadě síla její vůle.
Byla ohněm, který mne spaloval na popel. Pouze její blízkost probouzela v mém těle smysly, které jsem doposud nepoznala. Pod jejím pohledem jsem tála a s každým dalším polibkem jsem chtěla víc a víc.
Z něžného se stal dravý a velmi chtivý sex. Oblečení už leželo někde v druhém koutě místnosti. Otočila si mě na všechny čtyři a já se svými dlaněmi opřela o rám její postele.
Lehce mě plácla po zadečku, leknutím jsem slabě vyjekla. Pak jsem se ale ušklíbla a ohlédla za ní přes rameno stylem "To myslíš vážně?". Nebrala na to ohled a než jsem se nadála, už začala dráždit mé nejcitlivější místa.
,,Kathryn.." vydechla jsem po chvíli, kdy jsem se své steny snažila potlačit. Bylo to zcela marné.
Po chvíli ji to očividně přestalo bavit a tak přestala. Než jsem však stačila něco podrážděně namítat, už ulehala pode mě a svým jazykem krouživými pohyby doháněla mne k šílenství.
Jak málo stačilo a já se blížila svým hranicím. ,,Ach.." zkousla jsem si spodní ret a prohýbala se hluboce v zádech. Ona pevně ve svých dlaních mačkala mou prdelku a občasně mě po ní plácla.
,,Kath!" křikla jsem její jméno do celé místnosti a pak ještě hned několikrát. Pokračovala a nechala uvnitř mne doznívat ten nádherný hřejivý pocit.
,,To byla jako omluva?" optala jsem se, jakmile vstala a znovu se nacházela nade mnou.
,,Já se ti omluvila hned několikrát, jen tvé odpuštění tak nějak nepřišlo" podotkla.
,,Tak tímto ti Kathryn Nemec odpouštím. Ale pod jednou jedinou podmínkou.." ušklíbla jsem se.
,,Cokoliv Vasey. Není nic pro mě důležitějšího než jsi ty" vyřkla a očekávala mé přání.
,,Tím pádem to ale bude navždy. Jen my dvě" usmála jsem se a ona po chvilce taktéž.
,,Jsi jen moje Vasey, nikoho jiného" oznámila mi troufale.
,,Samozřejmě" přitáhla jsem si ji k sobě do objetí a dlouze ji políbila na sametové rty....
ČTEŠ
Svedená
RomanceMatka jí zemřela, žije s otcem. Ten pracuje na rodinné firmě, která zůstala na krk pouze jemu. Vasey Duke, samotářská a chladná slečna, chodí na náboženské gymnázium pro dívky. Nikdy mužskou společnost nevyhledávala. Bude to mít následek? #Lesbianst...